17

124 13 1
                                    

Aubrey nu și-a putut lua ochii de la bărbatul adormit de lângă ea, care avea buzele ușor întredeschise, lăsând să iasă mici sufluluri de aer

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aubrey nu și-a putut lua ochii de la bărbatul adormit de lângă ea, care avea buzele ușor întredeschise, lăsând să iasă mici sufluluri de aer. Aceasta își trece mâna prin părul ciufulit al lycanului de lângă ea.

Ea a înțeles cu adevărat ce înseamnă să fii cu cineva care te iubește cu adevărat. În acel moment știa că va face orice pentru el.

„Încetează să te mai holbezi", buzele lui Yoongi s-au curbat într-un zâmbet somnoros. „Este înfiorător"

"Nu este înfiorător! Este ....."

"Bună dimineața, scumpo!" și-a împins buzele spre ale ei, aplecându-se peste ea.

"Mmm... bună dimineața!" geme ea. "Am nevoie de un duș"

Ridicându-se din pat și se întinde.

„Ai grijă, copilă! Sau asta face parte din planul tău diabolic de a mă face să sar pe tine?" Mușcându-și buza de jos, un mârâit răsună din pieptul lui, în timp ce ea își atinge degetele de la picioare pentru ultima oară, înainte de a se îndrepta spre baie, arătându-i un zâmbet răutăcios și închizând ușa.

Lăsând apa fierbinte să-i curgă în cascadă pe corp, un zumzet mulțumit îi părăsește buzele, în timp ce își masează șamponează părul.

Deschizând ochii, un zâmbet victorios i se strecoară pe chip, în timp ce două brațe familiare se înfășoară în jurul trunchiului ei. Cu o pereche buzele apăsate pe umărul ei, aceasta se lasă pe spate, lăsându-și mâna să se plimbe peste bărbatul din spatele ei.

Prinsă în extazul momentului, ea își lasă mâinile să hoinărească orbește pe corpul lui, prinzându-i grosimea, în timp ce el o mușcă de piele, ca semn de aprobare. Pompând-l încet, îl poate simți devenind mai tare sub atingerea ei. Respirații grele i se presimt pe umăr.

Respirând greu, ea începe să se miște mai repede, încurajată de mâna lui care îi freacă clitorisul. Gemetele lor amestecate, răsunând în toată baia.

Ținându-și ritmul, ea simte că picioarele ei devin gelatină, în timp ce el pulsa în mâna ei, iar precum revărsându-se, în timp ce îi mângâie cu degetul mare vârful.

Eliberându-i feminitatea, din strânsoare, el îi apucă aspru șoldurile, aliniindu-se la intrarea ei, în timp ce ea scâncea în așteptare.

Frecându-și tachinător vârful peste faldurile ei, o poate simți tremurând sub strânsoarea lui de fiecare dată când îl trece peste clitoris, genunchii ei curbatându-se de fiecare dată.

Încheând tortura necruțătoare, se cufundă în ea până în capăt.

Împingând încet înăuntru-afară în ea, el urmărește cum pula lui se scufundă fără efort, ca o mână într-o mănușă.

"La naiba, Yoongi! Te simți și mai mare așa!" Prizându-și mâinile de peretele din fața ei pentru susținere, simte deja că se formează o minge în abdomenul inferior.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum