Ajungând din nou casă, părinții lui Yoongi au mai stat împreună puțin în camionetă. Mama lui privind în sus, la clădirea care i-a ascuns partenerul de ea atâția ani.
„Deci aici te-ai ascuns?" Mama lui Yoongi a zâmbit, în timp tatăl lui nereușind să facă altceva decât să se roșească la comentariul ei.
„Nu mă ascundeam" El a făcut bot, oprind motorul și întinzându-se să-i ia geanta medicală de la ea. „Doar îmi așteptam timpul."
„Pentru ce, naiba așteptai?" Și-a dat ochii peste cap, deschizând ușa mașinii.
„De fapt, până când nu mă mai urai" spuse el, în timp ce-și freca ceafa nervos.
Alăturându-se la poartă, umerii ei căzură auzindu-l spunând asta. Inima i crescut, când el o privea cu ochii lui albaștri, încă la fel de tineri ca în ziua în care l-a cunoscut.
„Nu te-am urât niciodată." A răspuns încet. „Nu te-aș putea urî niciodată!".
„Îmi pare rău", oftă el.
„Știu." Ea a împins poarta și a continuat pe poteca către ușa din față.
Totul era tăcut în sufrageria întunecată. Când au intrat, se auzeau mici sforăituri de la cei doi cei maknae care dormeau pe canapele.
În tăcere, tatăl lui Yoongi și-a ghidat partenerul la etaj către dormitorul principal, unde știa că vor fi Yoongi și nora lui.
„Simți si tu mirosul?" Întreabă, ducându-și nasul spre uşă.
„Da, dar asta nu înseamnă că totul este în regulă" Mama lui Yoongi bate liniștit în ușă, dar nici un sunet nu revine.
Întorcând mânerul, s-a întâlnit cu ochii umflați și roșii ai fiului ei care erau luminați de lumina lunii. Cu inima frântă pentru propriul său partener pentru care încă mai suferă , trauma ei încă îi afectează visele.
Rezemat de tăblie, înclinat, Yoongi îi ține capul lui Aubrey la piept, în timp ce își reține suspinele în fața părinților săi.
„Am venit să verific puiul", șoptește mama lui și Yoongi doar dă din cap.
Fără să o trezească pe Aubrey, Yoongi o întinde pe pat în timp ce mama sa își instalează echipamentul.
Yoongi mârâie instinctiv la mama lui când ea apasă Dopplerul pe stomacul lui Aubrey, făcând-o să strige.
„E nevoie fiule, ascultă" Mama lui încearcă să-l liniștească, ridicând ușor volumul aparatului.
Zgomotele erau ca și cum ați asculta sub apă, mașina zumzăie și și trosnea constant, mama lui zâmbea în timp ce apăsa pe stomacul acum ușor umflat.
Tatăl lui Yoongi a scos cea mai mare suflare de ușurare, care s-a auzit tot drumul de la ușă până la pat. Yoongi era confuz pentru că nu știa ce se întâmplă, până când mama lui a decis să vorbească din nou.
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...