(I know I know urmează Proof ... dar poza asta e prea superbă)
Aubrey tocmai încheiase apelul cu Summers. Bebelușul ei se născuse în siguranță, cu Hoseok la cârmă, tăindu-i cordonul ombilical. Puiuțul ajungând să aibă frumoasa greutate de 10 kg.
Aubrey deja își imagina propriului pui. Oare e băiat sau fată? Va avea bucle negru sau roșii? Ar avea pielea de porțelan ca tatăl său și pistruii mamei sale?
Atât de multe întrebări i-au umplut mintea încântată, iar greutatea copilului a început cu siguranță să se simtă. Cu data scadentă la doar două săptămâni distanță, Aubrey a simțit presiunea suplimentară de pe spate, deoarece burta ei mare a început să coboare în jos. Simțea cum fiecare mușchi din corp era tras în jos, oferindu-i o durere constantă. Ea nu mai putea aștepta.
Auzind frecarea lemnului pe lemn, ochii lui Yoongi s-au încruntat, în timp ce se uita la Jimin, care ridica din umeri.
Aubrey fiind atât de aproape de a naște, a început să se pregătească pentru sosirea copilului, organizându-se cât mai bine puținele resurse pe care le aveau.
Urcând spre dormitor, Yoongi se încruntă în timp ce își privea partenerul care împingea și tragea o comodă aflată la capătul patului, până când era mulțumită de plasarea acestuia.
"Aubrey? Ce naiba faci?" o întrebase în timp ce aduna hainele împăturate de pe jos, curățând spațiul.
"Nu avem un pătuț." Ea răspunde scurt și sacadat. Deci, acesta este cel mai bun lucru pe care l-aș putea face până când vom găsi ceva mai permanent. Ce zici?"
Zâmbind cu mândrie, ea s-a uitat la Yoongi pentru răspunsul său, în timp ce a început să aranjeze prosoape moi în comoda de la pat, plasându-le în sertarul de jos.
"Vreau să spun că e ok. Dar nu te-ai gândit să scoți copilul din sertar!?"
"OH, nu m-am gândit la asta", chicotește continuând să-și organizeze lucrurile.
„De asemenea, nu este o idee bună să ne rearanjezi dormitorul în starea ta. Ce se întâmplă dacă intri în travaliu?"
"Atunci, în sfârșit, voi scăpa din iadul ăsta." Ea răsuflă în timp ce se aruncă în pat. "Întregul corp mă doare și spatele meu îl simt distrus."
"Două săptămâni, iubito. Încă două săptămâni." Yoongi a mângâiat-o.
"Vino să dormi cu mine." Ea propuse, întinzându-și mâna spre el și făcându-l să chicotească, dar se conformează.
Alăturându-se ei în pat, în timp ce ea se mută într-o poziție mai puțin incomodă, încercând să găsească o poziție în care să nu-l facă pe copil să-i apese peste organe. Optează să se așeze pe o parte, împingându-și corpul cât mai aproape de el. YOONGI aruncă o pătură peste ei și își întinde mâna cu dragoste pe cucuiul ei.
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...