Auzind-o spunând-i că era fierbinte, a simțit brusc, cum căldura îi crește în corp, în timp ce ea se uita direct în sufletul lui. Privire din ochii lui putea fi descrisă doar ca o dezbrăcare mentală. Respirația ei devenea din ce în ce mai greoaie, în timp ce ochii lui se plictiseau pe ea.
"Ce-ai zis?" El pune întrebarea, nefiind sigur dacă mintea lui îi juca feste.
"M-am balbait?" Surprinsă de ea însăși că a putut scoate așa ceva pe gură și de încrederea pe care nu știa că o are. Ea încearcă să-și păstreze calmul în timp ce Yoongi scutură din cap, înăbușind râsul, făcând-o instantaneu pe Aubrey să regrete încercarea ei de se comporta seducător.
„Ești a mea" mârâi el, trăgând-o în poală. Un țipăt părăsindu-i buzele, în timp ce o ridică în aer.
Purtând-o prin sufragerie, cu picioarele ei strângându-se strâns în jurul trunchiului lui. Ochii lui nu-i părăsesc niciodată fața în timp ce el deschide ușa dormitorului ei, trântind-o în spatele lor în timp ce o aduce în pat.
„Am nevoie să faci ceva pentru mine, Aubrey". Stând pe marginea patului, ea își ține ochii pe el și picioarele, în continuare, înfășurate strâns în jurul trunchiului lui în timp ce el vorbește.
„Orice!", răspunde ea cu o îndrăzneală, neînțelegând pe deplin că el ar putea să-i ceară literalmente orice.
"Am nevoie să uiți de experiența ta din trecut, care nu era împerechere. Sunt primul tău, înțelegi asta?"
Dând din cap la cererea lui, ea își asumă responsabilitatea să inițieze primul sărut al nopții.
Sărutului devenea profund și permițându-i ca ea să preia controlul. Yoongi prinde indiciu subtil, în care ea se apleacă în el și se întinde pe spate pe pat, iar mâinile ei se așează de fiecare parte a capului lui.
Simțea cum excitarea lui crește. Își ridică ușor șoldurile în sus, apăsându-se în căldura ei îmbrăcată, arătându-i cât de tare îl poate face, doar prin faptul că îl sărută în acest mod.
Instinctele lui primare ieșind la iveală, cei doi se răsucesc, aterizând deasupra, perfect între picioarele ei, dar buzele lor nu se părăsesc niciodată.
Simțind-o înțepenită sub el, în timp ce își măcina umflătura de ea, se retrage din sărut. Scanându-i trăsăturile, teama ei este evidentă. Un indiciu clar că în orice ar fi supus-o Namjoon, încă îi pătează capacitatea de a se bucura de intimitate cu un bărbat.
"Aubrey iubito, trebuie să te relaxezi. Te asigur că se va simți incredibil. Îți promit că boi avea grijă de asta" Dând din cap, Aubrey respiră adânc, permițându-i inhibiției să plece și să se bucure de senzația buzelor lui pe gâtul ei.
Lăsându-l să preia în acest moment, capul ei se afundă înapoi în pernă, respirația ei strângându-i-se de fiecare dată când sărutările lui blânde se transformă în minuscule mușcături pe pielea ei.
CITEȘTI
Lycan - MYG
Ficțiune adolescențiDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...