Yoongi a afișat un zâmbet mare, în timp ce se așeză în spatele lui Aubrey, pentru a se îngriji de noua rană de pe gâtul ei pe care i-a dat-o în timp ce făcuseră dragoste în duș. Inhalând mirosul, își dorea să nu dispărea niciodată, rămânând astfel pentru o eternitate în memoria lui.Ea era încă legată la ochi. Yoongi nu îndrăznea să se uite încă la ochii ei. Dorea doar să se scalde în căldura și mirosul ei cât de mult puteam, înainte ca altceva să se întâmple.
Nu a trecut mult timp până când au fost întrerupți de o bătaie în ușa dormitorului, forțând perechea să se despartă și să se acopere.
„Intră!" Strigă Yoongi, supărat că au fost deranjați.
„Micul dejun este gata sau vreți să rămâneți în pat toată ziua!" A spus Summers în șorț.
„ Statul în pat sună destul de bine pentru mine" Aubrey a zâmbit și și-șa strâns din nou brațele în jurul taliei partenerului ei, în timp ce Yoongi i-a sărutat fruntea.
„ Iubito, ar trebui să mănânci" el și-a țuguiat buzele. Ea nu putea să vadă, dar îi putea auzi vocea soft.
„Să mănânc ce?" Ea ia rânjit lui Yoongi, provocând un mârâit scăzut ce se auzea din gâtul lui.
"Iac" reacționa Summers, în timp ce se prefăcea că vomită.
„Îmi pare rău, nu știam că mai ești acolo"chicoti Aubrey. "Yoongi, unde îmi sunt hainele?"
"Vom fi în jos în curând, Summers. Mulțumim" a răsturnat el, în timp ce ea pleca și apoi s-a năpustit brusc pe Aubrey cu sărutări fierbinți. "Am să te mănânc!"
"Mai târziu, să nu-i lăsăm pe toată lumea să ne aștepte"
"Nu mă mai tachina..."
Mirosul de clătite cu căpșuni și scorțișoară au plutit în aer, în timp ce Yonongi și Aubrey au coborât pe scări cu părul ciufulit, fiind ambii încă în pijamale.
Toată lumea s-au uitat la cuplu, adulmecând aerul dincolo de aroma micului dejun gustos. Toată lumea s-a relaxat, iar tatăl lui Yoongi le-a zâmbit.
Esența lui Aubrey sa întors și era în plină înflorire, pe măsură ce mirosul ei a umplut întreaga cameră, cu toate că trupul ei era încă plin de vânătăi și ochii ei încă acoperiți. Yoongi o așezară cu atenție la masă.
„Arăți bine, Noona!" Jungkook zâmbește la ea, câștigând o mulțumire liniștită de la Yonongi.
„O fac?" Aubrey chicotește. "Yoongi nu mă lasă să văd."
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...