22

101 14 0
                                    

În această dimineață Yoongi a fost enervant, deoarece a refuzat să o lase pe Aubrey să respire, să stea în picioare sau să meargă oriunde fără el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În această dimineață Yoongi a fost enervant, deoarece a refuzat să o lase pe Aubrey să respire, să stea în picioare sau să meargă oriunde fără el. Nu o lăsase să se miște din dormitor și, sincer, asta o înnebunea, până în punctul în care i s-a părut oarecum... revoltător.

Hoseok a simțit o animozitate venind de la ea. Nici nu avea nevoie să miroasă aerul pentru a-și da seama că era supărată, însărcinată și gata să-l omoare metaforic, dacă Yoongi continua așa. Era în doliu, nu schilodă sau inutilă.

Apoi a auzit-o.. Aubrey răbufnind și Yoongi ieși din cameră cu o față îmbufnată.

„Ea m-a dat afară...", a făurit Yoongi în timp ce se alătură fratelui său în sufragerie.

„Lasă-o în pace Hyung, las-o să se întristeze, dă-i spațiu"

„Vreau doar să o consolez. Să știe că sunt aici, pentru ea"

„Știe, dar are și hormoni în plus chiar acum, cu copilul, așa că încearcă să nu o iei atât de personal", șopti Hoseok.

„I-ai spus Summers?"

"Nu încă. Două femei Lycan ne vor stoarce dacă știu că sunt însărcinate în același timp. Încerc să mă bucur de puținul somn pe care îl mai am chiar acum."

"Ce vrei sa spui?"

„Femele Lycan când sunt însărcinate mănâncă mult, literalmente din prima zi, „conservarea energiei" este ceea ce o numește Summers. Eu o numesc o scuză pentru a se îngrășa." Ambii chicotiră împreună.

"Pe cine numești grasa??!!" Summers i-a întrerupt.

"BABY! Te-ai trezit?! Ar trebui sa te odihnești!"

"Nu mă lua cu baby... cine e gras?"

„Nu tu iubirea mea, niciodată tu!" a zâmbit prea dulce.

Summer i-a privit pe amândoi, în timp ce mergea în bucătărie, ochii nu-i părăseau ca unui prădător

„De ce simt că voi doi puneți ceva la cale?" Ea a observat comportamentul lor suspect. Degetele lui Hoseok se mișcau, iar zâmbetul lui era prea larg pentru a fi autentic, el ascundea în mod clar ceva și dacă ea ar fi trebuit să-l învingă, ar fi făcut-o.

„Nu este Hoseok, sunt eu, este o problemă personală", a spus Yoongi pentru a-i distrage atenția lui Summers, în timp ce își privea partenerul în supunere, aproape că a pocnit.

„Foarte bine" Summers s-a mutat din bucătărie, pentru a o vedea pe Aubrey care părea îmbrăcată complet.

Ambele femei s-au așezat împreună și s-au răsfățat într-o conversație în timp ce Hoseok și Yoongi au suflat amândoi, cele mai mari respirații ușurate. Nu vor muri azi, cel puțin așa credeau ei până când Aubrey le-a atras atenția.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum