38

76 13 1
                                    


Aubrey s-a prins cu o mână de partea laterală a căzii, iar cu cealaltă se ținea de perdeaua de la duș, în vreme ce o durere îi străbătuse corpul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aubrey s-a prins cu o mână de partea laterală a căzii, iar cu cealaltă se ținea de perdeaua de la duș, în vreme ce o durere îi străbătuse corpul. Yoongi a frecat-o pe spate, încercând să îndepărteze agonia. Pe măsură ce durerea atenua, a mai zăbovit puțin, după a întins mâna spre robinet, forțându-le să se oprească, apa aproape revărsându-se.

Yoongi a continuat să o liniștească ușor, fără să spună nimic. El a putut doar să preia indicii de la ea. Aubrey și-a frecat burtica de gravidă, încercând să îndepărteze durerea. Simțind căldura care venea din brațele lui Yoongi, ea și i-a amintit de ziua în care a avortat, de ziua când tocmai se întâlniseră, și cât de important a fost să aibă o prezență liniștitoare.

Durerea s-a domolit momentan, iar Aubrey a profitat de ocazie ca să-și dea jos cămașa, luptându-se puțin cu echilibrul. Yoongi a ținut-o neclintită în timp ce se scufunda în apă. Nu era atât de fierbinte pe cât ar fi avut-o de obicei, dar ameliora presiunea din zona pelviană.

Yoongi a scos din buzunar un elastic de păr pe care îl păstra pentru a-și prinde părul în timp ce dormea. Însă, acesta, de obicei cădea în timp ce se ghemuia în gâtul lui Aubrey, iar ocazional desfăcea patul pentru a le găsi pe toate ascunse în spatele lui.

Legăndu-i părul lui Aubrey, ea îi era recunoscătoare, indiferent de nodurile și încâlcelile pe care le lăsa. Nu-i păsa cum arăta acum. Când o altă durere a lovit, ca un fulger direct prin ea și, deși știa că era o noțiune ridicolă, simțea că nu se va termina niciodată.

Yoongi a început să-i frece umerii, încercând să fie de folos. El nu știa ce altceva ar putea să facă, dar când Aubrey a scos un geamăt senzual liniștit, a știut că făcea o treabă bună ajutând-o să se relaxeze.

Apa din jurul ei era călduță și inconfortabilă. Cu ajutorul telepatiei, tot ce trebuia să facă Aubrey era să se miște, iar Yoongi era în picioare cu un prosop peste umăr și ținând-o în brațe pentru sprijin.

Acum, înapoi în dormitorul lor, Aubrey nu a vrut să se mai deranjeze cu circul suprem de a încerca să-și îmbrace lenjeria. Era epuizată. În timp ce stătea la capătul patului, Yoongi îi ștergea picăturile de pe pielea ei expusă, apoi o înfășoară în halat. Mirosea ca el și asta i-a adus un mare confort. Mirosea a căpșuni, a dragostea ei, a sufletul ei pereche, a legăturii lor.

Yoongi s-a așezat în spatele ei, în timp ce ea s-a așezat înapoi în brațele lui, iar ambele lui mâini îi mângâia burta, deoarece probabil ar fi ultima șansă pe care o mai avea, înainte ca prețiosul lor copil să se nască.

„Te descurci foarte bine", a șoptit Yoongi în urechea lui Aubrey. Durerea a început să devină din ce în ce mai grea cu fiecare contracție, iar asta o epuiza, dar știa că nu poate împinge încă.

Din când în când, stomacul ei se contractat. Totul începând doar de câteva ore, dar pentru Aubrey i-au părut zile. La un moment dat a dispărut halatul pufos, din cauza transpirației, era al naibii de săturată.

Lycan - MYGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum