Confuzie și panică este tot ce a simțit Yoongi, înainte de a-și deschide ochii adormiți. Aubrey era întinsă pe pat, dar el nu a putut să-i identifice mirosul. A crezut că era moartă, însă după aceea, i-a văzut sânii ridicându-se și coborând cu ușurință. Ea a mai și sforăi puternic într-un mod batjocoritor, în somn.
Și-a apăsat nasul în jurul gâtului ei, inspirând profund, dar nu simțea nimic. Parfumul ei dispăruse. Nu putea suporta că asta ar putea fi vina lui.
Nu știa dacă era bolnavă sau rănită, totuși s-a învinuit. Și-a dus dosul mâinii la fruntea ei, dar nu avea temperatură. Și-a pus urechea pe pieptul ei și i-a ascultat bătăile in inimii, care erau constante.
"Yoongi? Ce faci?" ea a gemut, în timp ce îl simțea pe Lycan că își apăsă urechea pe pieptul ei.
Privind în sus la ea, el scutură din cap. Nu era nimic în neregulă cu ea. Arată perfect sănătoasă, chiar strălucitoare, de fapt.
Asta până când ea geme din nou. De data aceasta, ea își pune mâna la frunte și își mijește ochii, în timp ce își folosește mâna liberă pentru a-și acoperii ochii, deoarece razele solare o deranjau.
"Iubito? Ce sa întâmplat?" o întreabă Yoongi, în timp ce se ridică rapid pentru a-i înlocuii mâna ei cu a lui.
"Doar o durere de cap. Am nevoie doar de niște analgezice." Îndepărtându-și husele de pe ea, bucurându-se de răcoarea de pe piele. „Ești prea cald, mă simt de parcă sunt într-o saună! Poți să te dai de pe mine?"
Puțin surprinsă de comentariul ei, Yoongi n-are ce face, decât să se dea ușor. Ea se ridică și pleacă în living.
„Te iubesc...."
Gura ei obraznică era perfect în regulă. Yoongi a presupus că poate el era cel care reacționa exagerat, poate că el era cel care nu se simțea bine. Totuși nu putea scăpa de sentimentul că nu-i putea simți mirosul. Lipsa mirosului îl îngrijora.
El și-a luat o pereche de pantaloni de trening și și-a urma iubita. A găsit-o udă și picurând apă rece ca gheața, cu o sticlă goală în mână.
„Sunt fierbinte" se scuză ea.
„Mie îmi spui", făcu el cu ochiul.
"Nu! Corpul meu este în flăcări" a spus-o, în timp ce l-a împins a din drum, pentru a alerga spre baie unde a deschis dușul.
Neobosindu-se să-și dea jos lenjeria intimă, ea icni în timp ce apa rece i-a lovit pielea, lăsând-o să curgă și peste față, în speranța că-și va calma capul care pulsa.
Stând în prag, Yoongi se uită îngrijorat cum Aubrey se sprijină, cu spatele de plăcile reci și respira ușurată, când în sfârșit simte o înbunătățire.
„Te duc la cabinetul medicală"
„Toată lumea a plecat deja. Solstițiul s-a terminat!" clătină ea din cap.
CITEȘTI
Lycan - MYG
Teen FictionDe mii de ani, toți Lycanii s-au adunat împreună, în perioada Solstițiului de Iarnă, o perioadă de sărbătoare în care tinerii devin adulți. Un loc sfânt al începuturilor, unde tinerii și cei fără partener își caută cealaltă jumătate. O conexiune O...