Bölüm 6 Part 14

730 67 2
                                    

'Aynen öyle. Normalde depolamak için kullanılan bir yapı ama cinsel olarak tahrik olduğunda boşalırsın. Hâlâ genç bir öğrenci olduğundan seks yapabilecek bir durumda değilsin bu yüzden birlikte seks yapabileceğin bir partner bulana kadar cinsel ilişkiye benzeyen başka bir şeye, yani elinle penisini okşama yöntemine başvurabilirsin. Toplumda bunun pis bir eylem olduğu algısı var yani bunu halka açık yerlerde yapma. Yere sıçramaması için dikkatli ol ve yapmadan önce ve yaptıktan sonra ellerini yıkadığından emin ol.'

'Anladım. Bunu yaparken hastalık kapmam değil mi?'

'...Bu nasıl bilimdışı bir yargı böyle? Sağlıklı erkekler 11 yaşında yapmaya başlar ve sonsuza dek sürer, bu yüzden endişelenme.'

Sangwoo o zamandan beri benzer şeyler meydana geldiğinde bile asla utanmadı. Neyse ki vücut organları iyi yönetilmeye eğilimliydi bu yüzden çoğunlukla işler kızışmadan hâlledebiliyordu ya da ara sıra kontrolden çıktığında hemen sakinleştirebiliyordu. Hayatı boyunca hiç bu kadar uygunsuz bir durumda olmamıştı.

Sangwoo özel biri, başka birinde ereksiyona sebep olduğunda bunun, erkekte dölleme isteği olarak ortaya çıktığını anlıyordu. Organın amacına göre döl yatağı olmayan bir erkeğe reaksiyon göstermek uygunsuzdu. Sangwoo'nun 2 haftasını mahveden hata, gittikçe daha çok içine işlemiş gibi görünüyordu.

Chu Sangwoo - bozuk

Sosyal Bilimler Fakültesi'nin 4. kattaki lavabosundaki ikinci tuvalet kabini gibi - bozuk

Sangwoo o günü hiçbir şey yemeden ve içmeden dalgın dalgın yatarak geçirdi. Vücudunu kontrol edememesinden dolayı öyle büyük bir şok geçirmişti ki bu dönem okulu askıya almayı düşündü. Dersler de önemliydi ama düşündü ki eğer böyle şeyler olmasına izin vermeye devam ederse mezuniyetini bir dönem uzatmaktan daha büyük problemleri olacaktı.

Sangwoo bir sonraki gün okula gidecek kadar özgüvenli değildi. Jang Jaeyoung ya yine kollarını omzuna dolayacaktı, ya kafasına hafifçe vuracaktı ya da sınırlama olmadan kulağına bir şeyler fısıldayacaktı bu yüzden Sangwoo'nun hata tarafından aşındırılmış vücudu o gün olduğu gibi arızalanabilirdi. Sangwoo uzun süre sonra ilk defa alarmını kurdu ve o gün çok geç uykuya daldı.

return 0;

Sonraki gün Sangwoo alarmı çalmasa bile aynı saatte kalktı. Derslerine katılamadığı gerçeği acı verici ve stresliydi ama bunun daha derin bir acıyı önlemek için gerekli olduğunu düşündü. Kalkma zamanı geçse de yatağında kaldı. Dalgın bir şekilde yatarak telefonundan oyun oynarken ders saati gelmişti ama o, adım bile atmadı.

10.00

''Gömülü Sistemler' Profesörü ne düşünecek acaba?'

Büyük ihtimalle Sangwoo'yu derslerde sürekli uyuyan ve ilk derste yüzünde bıyık çizili olan öğrenci olarak hatırlıyordu ama derse gelmese bile muhtemelen onu sadece acınası bulurdu.

'Her neyse bu dönemi donduracağım zaten.'

10.10

Okulu nasıl donduracağını araştırdı. Prosedür düşündüğünden daha basitti bu yüzden bunu gün içinde hâlletmeye karar verdi. Açıklama sayfası tam burslu biri dönem ortasında ara verirse ne olacağıyla ilgili bilgi vermiyordu bu yüzden bunu soruşturması gerektiğini düşündü.

10.20

Okulu donduracağından dolayı eski planı değişeceği için yenisini oluşturmaya karar verdi. 26. yaş yılının ilk yarısında mezun olacağı ve ikinci yarısında yabancı bir oyun şirketinde işe gireceği bir plan yaptı. Dönemi dondurmak planlarını sadece 6 ay erteliyordu yani hasar o kadar da mühim olmayacaktı.

Daha büyük sorun ise bu dönem oyununu yapmaya devam edemeyecekti. Portföyünün özünü oluşturmak için bu oyunu yapıp piyasaya sürecekti ve bu sayede bir oyun şirketine girebilecekti. Her hâlükârda çok geç değildi. Döneme ara verse bile tasarımcı bulursa oyunu yapmaya devam edebilirdi.

10.30

Sangwoo üniversitenin ağına girdi ve paylaştığı tasarımcı iş ilanını tekrar okudu. Şimdi 30. sayfaya düşmüştü ve altında hiçkimsenin okumadığı birkaç yorum vardı.

Yorumlar

rless: Bu projeye başvuran yoldaşlarım; bu paylaşımın sahibi Chu Sangwoo'yla değil, öncelikle benimle iletişime geçin. Görsel Tasarım Bölümü 010-****-****
    ㄴ Pekin Ördeği: Jang Jaeyoung sunbae-nim! Seni arayacağım^^
    ㄴChoi Sujin: Seni arayacağım sunbaenim^o^
    ㄴmingee03: Ah, çok geç kalmışım... yine de sana mesaj attım.
    ㄴScap-jjangS: Başvuru süresi bitti mi?ㅠㅠ
    ㄴYoo Hyun Jeong: Jang Jaeyoung sunbaenim de mi katılıyor??? Mesaj attım.
          

SEMANTIC ERROR NOVEL (BL) ~ TR ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin