Bölüm 10 Part 10

1K 71 17
                                    

Sangwoo Tekken köşesine gitti. Gerçek bir dövüşe benziyordu ama karşı karşıya olanlar oyun konsollarıydı. Çok fazla izleyici vardı ve diğer köşelerde olanın aksine burada iki spiker vardı.

"Evet, sıradaki oyuncumuz. Kim olabilir? Başvuru formuna bir bakalım... Oh, başka bir Bilgisayar Bilimleri öğrencisi."

"Bilgisayar Bilimleri okuyanlar burada mı toplanıyor?"

"Şimdi düşününce, bizde Bilgisayar Bilimleri okuyoruz."

Sangwoo'nun karşısında oturan erkek öğrenci ondan biraz daha büyük görünüyordu ve güzel bir fiziği vardı. Beysbol şapkası takıyor ve damalı tişört giyiyordu.

"Yarışmacı.. Ed'i seçtiğini görüyorum! O daha bugün yayınlandı, değil mi? En nadir ve zayıf karakteri seçtiğine inanamıyorum. Parmakların mı kaydı?"

"Ed ve Tristan... Ne kadar narin. Eğer çiftli oynama olsaydı tam kombine karakterler olurlardı. Eğer komandoyu yapamazsa bayağı işe yaramaz olucaklar ama, değil mi? Oh, oh başlıyor."

Birbirlerinin tekniklerini çözmeleri 10 saniye sürdü. Birbirleriyle başa çıkma şekillerini görmek bu oyuna ne kadar aşina olduklarını gösteriyordu. Sangwoo, karşısında oturup yavaş tepki veren ve bir sürü gereksiz hareket yapan beş insanı ve sonra rakibini ezdi

"Ah, ah! Güçsüz bir savuşturma! Ed! Ed! Hadi savunma kombosunu parçala ve düzgünce kır şunu! Temiz bir dalga! Oh, oh, ondan BnB¹ yapacak şimdi!"

"Bu haaarbiden tertemiz bir oyundu! Bugün bu kadar deneyimli görünen başka oyuncu var mıydı burada? 500won üzerine yemin ederim ki arcade sahibi bir adamın oğluna bakıyoruz şu an."

Çok fazla kolay olmuştu. Sangwoo'nun rakibi beceriksizce kafasının arkasını kaşırken geriye bir adım atınca başka bir yarışmacı geldi. O da bir şapka takıyor ve genç görünüyordu. Sangwoo yine aynı karakteri seçip oynamaya başladı.

"Yine mi Ed ve Tristan? Yani böyle bir böceğe karşı yeni bir dövüş gücüne ihtiyacın olmadığını mı söylüyorsun?"

"Sadece 2 karakterle oynamayı biliyordur belki de. Oh-hoo! Şuna bak! Fuzzy guarding yapıyor."

"Yakalandı, yakalandı. Vay... Zorlu yarışmacı, tepen attı, değil mi. Sı-nır-sız-kom- boooooooooooooo! Bu noktada parçalarına ayrılabilirsin! Bu bayağı muhteşem."

Sonraki oyun da aynı şekilde kolaydı. Sangwoo kenarda oturan ve ona tezahürat yapan Jihye'ye el salladı. Sonraki ve ondan sonraki de kolayca yenilmişti. Hepsi nasıl kombo kullanması gerektiğini bilmeyen ve rastgele tuşlara basan dağınık insanlardı. Sangwoo üst üste 14 kişiyi yendi.

"Sanırım bugün bir Tekken kralı doğdu. Artık kazanma problemi yoktur. Yani sadece 10 dakika daha dayanması gerekiyor. Sadece bir yarışmacı kaldı. Acaba Ed-Tristan öğrencimiz tahtını koruyabilecek mi?"

"İşte son yarışmacımız. Cosplay kulübünden mi acaba? Kostümü çok sıradışı, değil mi? Oh-oh, başvuru formuna bakıyorum da o Mühendislik öğrencisi bile değil."

Sangwoo meraklanıp rakibine bir göz attı. Karşısında oturan kişi kırmızı yelek, dekoratif beyaz bir t-shirt, siyah takım elbise pantolonu ve ayakkabısı ve dik yakalı bir pelerin giyiyordu. Kostümünün üstüne ortaçağ Avrupasından kalma gibi görünen bir goblin maskesi takmıştı.

'Ne değişik bir adam.'

Sangwoo çok düşünmeden yine aynı karakterleri seçmişti.

"Sangchu oppa, yürü be!"

Sangwoo Jihye'nin desteğine karşı yumruğunu kaldırdı. Her nasılsa tam o anda düşmanı hızla öne ilerleyip aniden durdu. Sangwoo hemen kaçınma hareketi yapabildiğinden karakteri havaya uçmamıştı ama HP'si bir miktar azalmıştı.

'Kolay bir düşman değil...'

"Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Bu jilet gibi keskin bir saldırıydı. Görünüşe bakılırsa bu rakip Rossi'yi kullanmakta gayet iyi."

"Rossi, fena üçkağıtçısın, ha? Bu savunma öğrencisi Ed gibi yeni ve yeteneksiz bir karakteri durdurmayı başarabilecek mi?.. Görmek için sabırsızlanıyorum."

Muhalif karakter hareketlendi ve aralıksız yumruk atmaya başladı. Sanki küçük hareketler dikkat dağıtmak için yapılıyor ya da tuzağa yakalanmamak için hareketleri kısa tutmak zorunda kalıyor gibi göründü. Mesafeyi ölçme yeteneği oldukça dikkatli ve hayvansıydı.

"Tam az önce tüm bacağıyla duvarı tekemelemeye çalıştı değil mi? Savunma öğrencesi besbelli gördü onu."

"Aaaaaaaaaaaahhhhhhhh. Rakibin rüzgar tüneline doğru sürünürken elleri birbirine girdi. Onu tek seferde indirmek için fena bir şanstı hâlbuki."

"Hata yaptı ama parmakları hâlâ hızlı. Yukarı, yukarı, aşağı, üf nasıl karmaşık hareketler ama. Sırayı takip etmekte zorlanıyorum..."

Bazı engellerden dolayı kombo yapmayı deneyemedi. Sangwoo karmaşık oynama şekli olan rakibini göz önünde bulundurarak karakterini değiştirdi. Düşmanı bir kerede havaya uçurabilen bir karakter ekrana geldi. Sangwoo düşmanına vurmak için doğru açıyı hesaplamaya çalıştı.

"Tristaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Fırtınalı Tanrı yumruğunu geçirdi oyuna girer girmez! 4 rp, 4rp, 4 rp, tekrar yaptı ve tekrar, oh, çok ısrarcı. Bir vuruş, şimdi de çifte üst kroşe!"

"Ha-va-i-kom-boo! Dönen İblis! Fırtınalı Tanrı Yumruğu, Cehennem Sürüklemesi. Kaç tane yaptı be? Komboların sonu gelmiyor! Hangi sınıfta o? Benim hoobaem olabilir mi?"

°•°•°•°•°

BnB³: Ekmek ve yağ anlamına geliyor ve basit bir hareket kombinasyonunu ifade ediyor.

SEMANTIC ERROR NOVEL (BL) ~ TR ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin