0.3

404 88 62
                                    

*VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN*

MULTİMEDYA: LORİN- ERVA

İyi okumalar🧚🏻‍♀️

Dersler bitmiş, herkes odalara dağılmıştı, odalarımız iki-üç kişilikti ve biz Erva ile birlikte kalıyorduk. Üstümdeki yorgunluğu atmak için duşa girdim ardından sıcak suyun kaslarımı yumuşatmasına ve yorgunluğumu almasına izin verdim.

Yoğum bir ders programının ardından akşam yemeğini yedikten sonra Erva ve Ekin ile birlikte biraz kutu oyunu oynamış, ardından Ekini odasına göndermiştik.

"Sende bu aralar bir hal var." Konuşmamla Erva'nın gözleri bana döndü ve gözlerini kaçırarak konuşmaya başladı. "Ne alakası var, iyiyim ben. Hem ne olabilir ki." dedi.

"Gözlerini kaçırıp parmaklarınla oynamasan inanacağım Erva, ben senin gözlerinden anlarım ne olduğunu, hadi anlat." dedim sesimi yumuşatarak. Hödüğün teki olabilirdim ama bu harika bir dert dinleyicisi olmadığım anlamına gelmezdi.

Değil mi?

Bir derdi vardı ve bunu öğrenip ona yardım etmeliydim, çünkü kardeş olmak bunu gerektirirdi..

Gözleri dolu doluyken anlatmaya başladı. "Ekini gönderdikten sonra babamla konuştum; annemin hastalığı ilerlemiş. Hastaneye yatırılması gerekiyormuş. Vera ağlıyor sürekli."  Vera kız kardeşiydi. Erva'nın annesinin bağışıklığıyla ilgili bir problemi vardı ve Demirden öğrendiğim kadarıyla bir süredir durumu kötüye gidiyordu.

Onu kendime çekip sıkı sıkı sarıldım. Ne kadar öyle kaldık bilmiyorum ama sonra telefonlarımıza aynı anda gelen mesajla ayrıldık.

•HAYAT KISA DON GİYİN•

Batu= CANLARIM TOPLANIN (01.56)

Doruk= Ne var oğlum gece gece

Anıl= Efendim hayatım

Kuzey= Söyle

Erva= buyrun

Ekin= He Batu

Lorin= Bu saate ne var Batu?

Batu= Şimdi canlarım şöyle ki benim aklıma bir şey geldi.

Batu= Cumartesi havalar daha fazla bozmadan pikniğe gidelim diyorum ben, ne dersiniz bacılarım ve mümin kardeşlerim??

Ekin= bana uyar

Lorin= olur

Doruk= olur

Anıl=olur

Erva= ay valla iyi olur ya

Kuzey= olur

Batu= O ZAMANNNNNNNN YARIN GÖRÜŞÜRÜZZZZ

Lorin= aynısından

[GÖRÜLDÜ (02.23)]

Çocuklarla cumartesi pikniğe gitmek için sözleştikten sonra Erva ile biraz daha sohbet ettikten sonra odalarımıza dağıldık. Komodin çekmecesinden Kuzey'e yazmak için aldığım hattı çıkarıp telefonuma taktım uygulamayı açtım ve parmaklarımı klavyede gezdirmeye başladım.

|FALIM| (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin