1.2

209 51 80
                                    

*VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN*

BEN GELMİŞKE VE ŞİMDİ GİDİYORKE

AÇIKLAMA BULAMADIM ŞXPSÖFMLSLSÖ

İyi okumalar🧚🏻‍♀️

Kuzey= Lorin,

Kuzey= hiç bir bok değişmeyecek ama özür dilerim.

Kuzey= haklıydın, ben buyum.

Kuzey= kendi sinirlerini başka insanlardan çıkaran aptal bir ergenim.

Kuzey= üzgünüm, ben böyleyim.

Lorin= sen özür dilemeyi bilir miydin ya

Lorin= özür dileme Kuzey

Lorin= yapıp yapıp özür dileyince hiçbir şey değişmiyor

Lorin= özür dilemektense ders çıkarmayı öğren!

( Kuzey adlı kişiyi engellediniz )

Kuzey= nE
(İletilmedi)
Kuzey= niye engelledin ki şimdi
(İletilmedi)
Kuzey= harbiden engellemiş ya
(İletilmedi)
Kuzey= haklısın aslında
(İletilmedi)
Kuzey= şu an bütün lafları hak ediyorum
(İletilmedi)
Kuzey= ama iş işten geçince pişman olmak bir şey değiştirmiyor dediğin gibi
(İletilmedi)

***

Sabah kafamın içinde adeta 20 tane öküz tepinircesine olan ağrıyla uyanmıştım. Canım(!) migrenim benim, beni hiç yalnız bırakmaz.

Yatağımdan sürünerek çıktım ve banyoya doğru adımladım. İşlerimi görüp lavabodan çıktım ve Erva'nın odasına tabir-i caizse daldım. Ama tahmin edin içeride ne eksik? Erva.

Kendisi tam bir kurtlu olduğu için bazı sabahlar daha kargalar bokunu yemeden kalkar ve süslenip erkenden dışarı çıkıp gezerdi. Bir birinize inanılmaz zıttık ama olsundu.

Su içmek için minnoş buz dolabımızın yanına gittim, tam kapağı açacakken Erva'dan olan bir not gördüm dolabın üzerinde;

" sabahın köründe okulun organizasyon kulübünden aradılar, sanırım önemli. Siz yemeğe gidin ben size yetişirim.

~E."

Gülüp doldurduğum sudan bir yudum su içtim.

Erva, mükemmel(!) derecede aktif bir manyak olduğu için okul onu genel anlamda her aktivitenin baş organizatörü yapmıştı. Gerçi o halinden memnundu ama önemli günlerde veya haftalarda yorgunluk ve stresten mahvoluyordu.

Nottan sonra Ekine buraya gelmesi adına mesaj attım, giyindim ve onu beklemeye başladım.

Yemekhaneye sohbet ede ede giderken, Ekinin dün hakkında konuşmaya çalıştığını ama muhtemelen vereceğim tepkiden korktuğundan dolayı konuyu oraya getiremediğini fark etmem biraz uzun sürmüştü. Daha fazla şekilden şekile girmesini istemediğimden konuşmaya başladım;

"İyiyim Ekinim, yemin ederim karşımda şekilden şekile girdin konu açmak için ya." Dedim sahte bir sinirle.

"Sarı fırtınam, dün çocuğa öyle bir gömdün ki lafları varya bana söylemişsin gibiydi acıyı ben bile hissettim." dedi alayla.

"Az bile dedim lan ben ona! Ben demesem diğerlerinden biri diyecekti zaten o yüzden salla!"

Gülerek kolunu omzuma attı ve yemekhaneye doğru yürümeye devam ettik. Kapıdan içeri girdiğimizde gördüğüm kalabalıkla yüzümü buruşturdum. Kalabalığı sevmiyorum özellikle başım ağrırken hiç çekilmiyordu.

|FALIM| (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin