Merhabaaa
Oy ve yorum yapmayı unutmayalım arkadaşlarr
Bu arada 7k olmuşuz teşekkürler❤️
Taylor Swift- All Too Well
İyi okumalar🌸
Savaşım başladığında; altı aylıktım.
Babaannem yüzünden kendimi aç bırakmaya başladığımda; beş yaşındaydım.
''Annen nerede?'' diye sorulmaya başlandığında; yedi yaşındaydım.
İlk kez aşık olduğumda; dokuz yaşındaydım. Özgür hissetmeye başladığımda; on dört yaşındaydım. Yakınımdan ilk kez kazık yediğimde; on beş yaşındaydım. Ailemi bulduğumda; on yedi,
Ailemi kaybettiğimde; on yedi yaşındaydım. Çocukluğumu kara toprağa gömerken; on yedimin sonundaydım.Kuzey'le ne kadar öyle kalmıştık bilmiyorum ama telefonlarımıza gelen mesajlar ayrılmamıza neden olmuştu.
HAYAT KISA DON GİYİN
Erva= *fotoğraf*
Erva= Afiş nasıl?
Erva= Üç buçuk saattir bununla uğraşıyorum manikürüm bozuldu.
Erva= Zeynep Hanım beğenmezse klavyeyi ağzına sokarım.
Lorin= Çüşş!
Lorin= Çok iyi lan!
Batu= Erva harcıyorlar seni bacım buralarda.
Doruk= Baya iyi olmuş.
Erva= Yaa cidden mi?
Ekin= Yok Erva yalan söylüyoruz. Çok iyi güzelim gerçekten.
Ece= LAN ABİ! NERDESİNİZ LAN SİZ? CİVCİV ALDI GÖTÜRDÜ, GETİRMİYOR YARIM SAATTİR.
Ece= NE YAPIYORSUNUZ LAN AŞAĞIDA??
Berk= Lan unuttum ben sizi.
Berk= Neredesiniz lan harbiden!
Kuzey= Cehennemin dibindeyiz.
Kuzey= Oldu mu?
Ece= Olmadı.
Ece= Vallahi avazım çıktığı kadar bağırırım bu iki salak kaçtılar diye.
Lorin= He he dersin, yediğin bokları dökerim ortaya.
Lorin= Yaparım.
Erva= Bir dakika, bir dakika.
Erva= SİZ BARIŞTINIZ!
Kuzey'le göz göze geldik. Kaşlarını kaldırarak yüzüme bakıyordu sevimli bir gülümsemeyle.
Lorin= :)
Kuzey= :)
Ayağa kalktım ve onun da kolundan tutarak ayağa kaldırdım. Geldiğimiz yoldan odama döndüğümüzde Ece'nin korkunç bakışlarına maruz kalmıştık. Gergince sırıtarak yanına gittim ve sarıldım. Sahte siniri, ona sarıldığım anda geçerken o da bana sımsıkı sarılmıştı. Anneleri gitme vakitlerinin geldiğini söylediğinde hep birlikte odadan çıktık ve merdivenlerden aşağı indik.
''İyi akşamlar.'' dedim el sallarken. ''Yine gelin.'' Kapı kapandığında adımlarımı mutfağa yönlendirdim ve lavabonun etrafındaki bulaşıkları sudan geçirerek makineye dizdim. Lavabonun altındaki dolaptan aldığım bulaşık kapsülünü yerine koyarak makinenin kapağını kapattım ve düğmesine basarak çalıştırdım. Annem mutfağa elindeki beyaz kupayla girdi. İfadesiz suratı beni görünce yerini gülümsemeye bıraktığında ben de ona gülümsedim hafifçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|FALIM| (DÜZENLENİYOR)
Genç Kız EdebiyatıAmcası tarafından büyütülen Lorin'in ailesi o henüz çok küçükken ölmüştür. Yıllarca özel güçleri olan çocuklar için kurulan bir okulda eğitim görür ve çocukluğundan gelen nefreti aşka dönüşür. Ani bir kararla çocukluk aşkına yazmaya karar verir. Fak...