Merhaba!
(oy geçiyor ama yorum geçmiyor bu aralar. Yorum yapmayı unutmayalım.)
İyi okumalar🧚🏻♀️
"Mutluluk geçicidir, hiç kimse ömrünün sonuna kadar mutlu olamaz. Bugünlerinin kıymetini bil, çünkü çok arayacaksın.."
Neydi bu şimdi?
Gözlerimi kağıttan çekip sınıfın üzerinde gezdirdim. Kağıdı kim vermişti?
"O ne?" Kuzeyin merakla sorduğu soruyla kağıdı telaşla cebime koydum.
"Şey ya, geçen gün Ervayla çiğ köfte yemeye gitmiştik onun kartı."
Yalan söylemek için çiğ köfteyi de kullanmazsın be Lorin.
"O yüzden mi suratın bembeyaz? Hasta mısın yoksa? Sana dinlen okula gelme demedim mi ben?" Elini anlıma koydu. "E ateşin de yok."
Ağlarım ama.
"Ay bi sakin olur musun? İyiyim ben, bir şeyim yok. Sadece başım ağrıyor biraz. Sanırım revire gitmeliyim." Bunları söylerken, bir yandan da masanın üzerindeki eşyalarımı çantama koyuyordum.
"Nereye?"
"Revire gideceğim." Birazcık yalandan zarar gelmez değil mi?
"Ben de geliyorum, bayılıp kalma tekrardan."
"Kuzey, gerçekten hiç gerek yok. Ağrı kesici alıp dinleneceğim tamam mı? Bir şey olursa ararım."
Pes etmiş bir şekilde omuzlarını düşürdü ve ofladı.
"Tamam. Ama bir şey olursa, başın dönerse veya kötü hissedersen hemen beni arıyorsun. Anlaştık mı?"
Isırayım mı bir tane?
"Tamam, anlaştık."
Çantamın omzuma taktım ve amfiden inip profesörün masasına ilerledim.
"Hayırdır kızım, nereye?" Dedi gözlüklerinin altından bana bakarak.
"Başım çok ağrıyor, hasta gibiyim, revire gitmem gerek. Çıkabilir miyim?" Yüzümü süzdü.
"Tamam, çıkabilirsin."
Arkamı döndüm ve hızlı adımlarla dışarı çıktım. Evet başım ağrıyordu, ama hasta olduğumdan dolayı değildi. Strestendi.
Koşar adımlarla revirin kapısının önüne geldim ve içeri girdim. Hemşire içerideydi.
"Simge abla, Kuzey sorarsa gelip senden ilaç aldım. Tamam mı?" Anlam veremeyerek suratıma baktı. "Sorma, lütfen."
"Tamam, ama iyi misin? Yüzün çok solgun gözüküyor."
"Hayır, evet, yani iyiyim. Teşekkür ederim."
Revirden çıktım ardından da revirin yanındaki merdivenlerden çıkarak odamın önüne geldim. Çantamın içinden anahtarımı bularak kapıyı açtım ve içeri girip ardımdan kapıyı kapattım.
Kuzey= Gittin mi?
Allahım, yüce rabbim, bu sefer doğru yere mi kapak attım? Hı?
Lorin= şimdi geldim revirden
Lorin= iyiyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|FALIM| (DÜZENLENİYOR)
Literatura FemininaAmcası tarafından büyütülen Lorin'in ailesi o henüz çok küçükken ölmüştür. Yıllarca özel güçleri olan çocuklar için kurulan bir okulda eğitim görür ve çocukluğundan gelen nefreti aşka dönüşür. Ani bir kararla çocukluk aşkına yazmaya karar verir. Fak...