1.6

162 39 20
                                    

*VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN*

Batuyu değiştiriyorum çünkü hem o karakter kafama tam uymadı, hemde modeli Brenta'nın adam akıllı fotoğrafı yok.

O yüzdeeen;

Multimedya- Batu Işık

İyi okumalar🧚🏻‍♀️

Her şeye bir lafı olan ben, şu an söyleyecek hiçbir şey bulamıyordu...

"Oha!"

Evet, o kadar sessizlikten sonra dediğim şey 'oha' gerçi haklıyım orası ayrı. Sizin başınıza gelse sizde aynı tepkiyi verirdiniz.

Bana gülmekle yetindiler.

Geçirdiğim şoktan sonra aklıma akın eden sorulardan birini onlara sordum;

"Şimdi, ben lanetliyim ve anne-babam hayatta öyle mi?"

Benim jeton biraz köşeli, ondan böyle geç anlıyorum.

Alışırsınız.

"Akşam oluyor bunların detaylarını yarın konuşuruz. Sen istersen odana gidip biraz dinlen, biz seni yemeğe çağırırız."

Safir hanımı onaylayarak ayağa kalktım ve odama doğru gitmek için adımlamıştım ki bir kol buna engel oldu, ardından bedenimi saran kollarla yerimden kıpırdayamaz olmuştum.

Sanırım Safir hanım bana sarılıyordu.

ANNEM BANA SARILIYORDU!

KOMŞULAR YETİŞİN!

"Her şey düzelecek ve biz gerçek bir aile olacağız, kızım." ve saçlarımın üzerine minik bir öpücük kondurdu.

Söylediği şeylerle boğazıma bir yumru oturmuştu.

Bana kızım demişti.

Bende olanları idrak edebildiğim de,
kollarımı kaldırıp ona sardım.

Saçmalamayın tabiki kendimi sadece biraz kaptırdım o kadar.

Birazcık, azıcık ucundan.

Mini minnacık.

Şu an daha önemli bir konu var yalnız. Biz tam şu an, şu saniye annemle sarılıyorduk.

Annemle...

***

"Öyle yani başka bir şey olmadı."

Odama çıktıktan sonra Erva aramıştı ve şu an onunla birlikte olanların kritiğini yapıyorduk.

Biraz daha konuştuktan sonra evdeki görevli yemeğe çağırdığından kapatmak zorunda kalmıştık.

Yavaş adımlarla salona doğru adımladım.

Kapının önüne geldiğim zaman içeriden gelen fısıltılarla kapının kenarına geçip onları dinlemeye başladım;

|FALIM| (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin