*VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN*
Furkan Kızılay - Her Şey Senle
( Şarkıyı dediğim yerde başlatabilirsiniz)Multimedya= Kuzey Akay
İYİ OKUMALAR🧚🏻♀️
Yol yaklaşık kırk beş dakikaydı ve daha yolun beşinci dakikasında bu yolun sonunda katil olmamak için dua etmeye başlamıştım.
Ekin, Batu ve Anıl derin bir sohbete başlamışlardı, Doruk sürücü koltuğuna, yan koltukta üst üste ben ve Erva, arka tarafta dört adet dağ ayısı ebatlarında olan diğerleri vardı.
Ben Erva'nın anlattığı dedikoduları dinlerken, Kuzey'in bize hitaben konuşmasıyla ona döndük.
''Allah rızası için siz bununla nasıl baş ediyorsunuz?'' dedi Ekine bakarak, gülerek cevap verdim.
''Siz nasıl Anılla ve Batuyla bunca senedir baş ediyorsanız bizde öyle baş ediyoruz.'' dedim ve o sırada araya Erva girdi.
''Hem ne varmış Ekinde?'' dedi sahte bir sinirle.
O sırada Ekinin adeta çığırmasıyla yerimden sıçradım.
''Yürüyün be bacılarım!'' gülüp önümüze döndük.
(Şarkıyı burada başlatabilirsiniz)
Ervanın göt kadar koltukta eğilip radyoyu açmaya çalışmasıyla, ona 'salak mısın cemile' bakışı atmaya başladım. Açtığı şarkıyla gülümseyip önüme döndüm ve şarkıya eşlik etmeye başladım.
"Sanki ilk baktığım gözlerdi gözlerin
Duyduğum en güzel şarkı sesin
Sabah uyanmak artık başka çok başka
Çünkü sabahlar artık senle hep senle""Nananananana
Nananananana"( nolur aklınıza selena gelmesin benim geldi çünkü yazarken çok kötü oluyor )
"Her şey senle ilk aşk belki senle
Senle senle karışmak güzel senle
Her şey senle hayaller güzel senle
Senle senle hep senle""Sanki ilk tuttuğum ellerdi ellerin
Yağmur yağmur ıslak tenin
Gece ayışığı artık başka çok başka
Çünkü geceler artık senle hep senle""Nananananana
Nananananana""Her şey senle ilk aşk belki senle
Senle senle karışmak güzel senle
Her şey senle ilk aşk belki senle
Senle senle hep senle""Her şey senle ilk aşk belki senle
Senle senle karışmak güzel senle
Her şey senle hayaller güzel senle
Senle senle karışmak güzel"Şarkının bitmesiyle önüme döndüm, şu an sadece Kuzey'in değil arabadaki herkesin gözlerinin benim üzerimde olduğunun hissediyordum.
Erva ve Ekin şarkı söylememe alışıktı, fakat diğerlerinin yanında hiç şarkı söylemediğimden şaşırmışlardı. Batu bu durumu şaşırmış olduğu belli olduğu sesiyle dile getirdi.
"Oha lan o ses senden mi çıktı!" dedi. Ona gülüp göz devirdim ve kafamla onayladım.
Ve arabaya tekrardan sessizlik hakim oldu...
***
Piknik yolunu tamamlamamızla hepimiz kendimizi arabadan atmış ve biraz kendimize gelmek için zaman tanımış, ardından eşyaları alıp ilerlemeye başladık. Şimdi ise nereye geçeceğimiz konusunda derin bir tartışmaya girmiştik ama sonuç olarak ben ve Ervanın istediği olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|FALIM| (DÜZENLENİYOR)
Literatura KobiecaAmcası tarafından büyütülen Lorin'in ailesi o henüz çok küçükken ölmüştür. Yıllarca özel güçleri olan çocuklar için kurulan bir okulda eğitim görür ve çocukluğundan gelen nefreti aşka dönüşür. Ani bir kararla çocukluk aşkına yazmaya karar verir. Fak...