GEÇMİŞ PART 1 (3.3)

68 8 17
                                    

merhabaa!

bu bölümde geçmişe gidiyoruz. Lorin'in ve Kuzey'in geçmişini daha yakından göreceksiniz bu bölümlerde. İlk part Lorin'in, İkinci part Kuzey'in olacak.

bu arada tiktok hesabımı takip edebilirsiniz.

tt: karamelimmmmmmm

Yaşlı amca- Yıldızlara Bak
Coyote Theory- This Side Of Paradise
Eskitilmiş Yaz- Uyursam Geçer Mi?

iyi okumalar..

Lorin'den (7 yıl önce, Lorin 10 yaşındayken...)

11 Temmuz 2014

''Lorin, buraya gel!'' diye bağıran babaannemin sesini işittim.

''Geliyorum!'' diyerek okuduğum kitabı yatağımın üzerine bıraktım ve odamdan çıktım.

Merdivenlerden inerken düşmemeye özen göstermeye çalışıyordum. Sakar bir kızdım ve sürekli düşmek canımı çok yakıyordu.

10 yaşındaydım ve babaannemin kötü sözleriyle büyüyordum. Babaannem beni sevmezdi.  Babaannem saçımı okşamazdı, ben öpmezdi, o kimseyi sevmezdi. Kimseye güzel söz de söylemezdi. O bana vururdu, bağırırdı, kızardı. Çok yemek yediğimi söyleyip yemeğimi alırdı, kitaplarımı yırtardı. Ama insanlar onu severdi.

Ben kimseye kötü söz söylemiyordum, kimsenin kalbini kırmıyordum, kimseye bağırmıyordum, kimseye vurmuyordum, kimsenin yemeğini almıyordum ya da kimsenin kitaplarını yırtmıyordum.

Peki, niye kimse beni sevmiyordu?

Kötü biri miydim ki ben?

''Efendim babaanne?'' dedim oturma odasına girdikten sonra. Her zaman olduğu gibi bana kötü kötü bakıyordu.

Babaannem gençti. Benim gibi uzun sarı saçları vardı ve sürekli bakımlıydı. Suratında hep boya vardı ve palyaçolara benziyordu.

Palyaçolar korkutucuydu, sevmezdim onları.

''Çok kilo aldın sen yine! Gizli gizli çikolata mı yiyorsun sen bakayım!'' dedi bana bağırarak. ''O Demir'e söyleyeceğim sana almasın bundan sonra bir şey!''

''Babaanne,'' dedim. ''Evde çikolata yok ki. Demir abur cubur aldığında zaten hepsini çöpe atıyorsun.''

''Nereden bileceğim ben senin okulda gizli gizli yemediğini, ha!''

Demir bana her hafta en sevdiğim atıştırmalardan bir sürü alırdı ama babaannem onları yememe izin vermezdi.

Acaba annem burada olsaydı o, çikolata yememe izin verir miydi?

''Ayakkabılarını çıkart.'' dedi gözlerini yüzümde gezdirirken.

''İyi de niye? Bunlar benim en sevdiğim ayakkabılarım.'' dedim kırmızı parlak ayakkabılarıma bakarak. Onları 10. yaş günümde Kuzey almıştı bana. O yüzden çok değerliydi benim için.

''Sana ayakkabılarını çıkart dedim Lorin! Sözlerimi ikiletme!'' diyerek kızdı. Eğilip ayakkabılarımı çıkarttım.

''Çık bakayım şu tartının üstüne.'' Diyerek ayağa kalktı ve kolumdan tutarak beni içeri girdiğimden beri ilk defa gördüğüm tartının üzerine çıkarttı.

|FALIM| (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin