2.2

146 24 53
                                    

*VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN*

Soranlar vardı dm'den buradan toplu olarak söylüyorum. Bu çocuklar okulda sadece güç dersleri almıyorlar hatta şöyle söyleyeyim, bir liseden hiçbir farkı yok. İlerleyen bölümlerde eğer okul dersi falan görürseniz şaşırmayın yanisi.

Bu bölümü Kuzey'in ağzından okuyacaksınız, çünkü neden olmasın ve istemişsiniz birazcık da o yüzden. Hihihi

Bu bölüm kaos var, bi de belki birazcık ucundan duygusal bir patatese dönüşebilirsiniz. Ben bayağı bi fena oldum yazarken.

Fleurie - Hurts Like Hell

Başka söyleyecek bir şey bulamadım.

İyi okumalar🧚🏻‍♀️

Kuzey'den

"Lorin biraz konuşabilir miyiz?"

Masaya gelen Mert itinin konuşmasıyla, vücudumu saran kıskançlık sebebiyle yumruk yaptığım elime tırnaklarımı batırdım.

"Ne konuşacaksınız?" sorduğum soruyla masadaki  herkesin bakışları bana dönmüştü.

"Özel."

"Sanki bize anlatmayacak." Dedi Erva alayla, gülmüştük.

"Tamam konuşalım, ama çabuk ol."

Aferin kız.

Lorin yavaş adımlarla Mertin peşinden giderken, ne konuşacaklarına adım kadar emindim.

Mert iti, Lorinden hoşlandığını söyleyecekti.

Sıçmık Mert.

"Kuzey, bi benimle gelsene sen." Ervanın bana yönelik konuşmasıyla onu onaylayıp ayaklandım ve arkasından bahçeye ilerleme başladım.

Bahçedeki çardaklara yürüdükten sonra bana döndü, ardından da beni şoka uğratacak o sözcükler dudaklarından döküldü.

"Sen Lorin'e aşıksın." Şu an gözlerimin yuvalarından fırlarcasına pörtlediğine ve rengimin 2-3 ton attığına emindim.

"Ne öyle bön bön bakıyorsun, oradan salak gibi mi duruyorum, hı?"

Kız sen müneccim misin nesin ya?

İnkar, sana güveniyorum dostum bunu başarabiliriz.

"Nereden çıkarıyorsun böyle bir şeyi?"

"Sence de çok bariz değil mi?" Dedi sır verir gibi. "Göz bebeklerin onu gördüğü zaman büyüyor, kalp atışların 2 metre öteden bile duyuluyor. Ve onu deli gibi kıskanıyorsun. Yanında Ekinin olmasına bile dayanamıyorsun ama bir yandan da kafanı kurcalayan şeyler de var."

Evet haklıydı, çocukluğumuzdan beri Lorin'e karşı bir şeyler hissediyordum ama bunu hep çocuksu bir his olarak düşünmüştüm. Fakat büyüdüğümüz zaman bu duyguların basit çocuksu hisler olmadığını fark etmiştim.

Ona aşık olduğumu biraz geç fark etmiştim ama bu da bir şeydi bence.

Anonimin Lorin olduğunu biliyordum ama henüz ona bir şey söylememiştim. Kendini daha en başlarında ele vermişti. Sarı saçları olduğunu ve sesinin güzel olduğunu söylediğinde anlamıştım zaten. Birkaç sene önce onu şarkı söylerken duymuştum ve sanırım hayatım boyunca duyup duyabileceğim en güzel sese sahipti.

"Anonimin Lorin olduğunu da biliyorsun değil mi?"

Bu kız valla müneccim, yok yani bunu başka bir açıklaması olamaz.

|FALIM| (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin