0.2

536 100 32
                                    

*vote ve yorum atmayı unutmayın*

Multimedya: Lorin - Erva - Ekin

İyi okumalar🧚🏻‍♀️

Kuzey ve arkadaşlarının olduğu masayı tabir-i caizse  dikizlemeyi bırakıp önümdeki tosttan büyük bir ısırık alıp arkama yaslandım ve kendimi Erva'nın heyecanla anlattığı konuya vermeye çalıştım. Sabah sabah nasıl bu kadar enerjik olabiliyordu aklım almıyordu.

Kendimi tutamayıp arkadaşıma döndüm. "Erva Allah rızası için bu enerji sabah sabah nereden geliyor bacım ya!" Erva ani tepkime kıkırdadı.

Erva çok güzel bir kızdı, kızıl uzun saçları bembeyaz bir teni ve oldukça güzel bir fiziği vardı. Ve benim aksime fazlasıyla kibardı. Hatta kibarlıktan kırılıyordu.

Erva ve Ekin ile çocukluğumuzdan beri çok yakın arkadaşız ve şu 17 yıllık hayatımda daima yanımda olan sayılı insanlardandı ikisi.

Ekin ise saf çocuğumdu, komikti, ne zaman moralimiz düşük olsa hep bizi toparlayan taraf genelde o olurdu.

Bana gelecek olursak; Adım Lorin, sarı upuzun saçlarım, kimden aldığımı bilmediğim masmavi gözlerim vardı. Beni amcam büyüttü, anlattığına göre annem ve babam ben daha çok küçükken beni korumak için kendilerini feda etmişlerdi.

Ailelerimiz bizleri henüz 8 yaşındayken buraya getirdi. Burası doğaüstü çocukların getirildiği oldukça büyük bir okul. Burada güçlerimizi, öfkemizi ve duygularımızın kontrolünü ve daha birçok şeyi burada öğrendik, öğrenmeye de devam ediyoruz.

Ve Kuzey; yaklaşık 2 senedir hoşlandığım ve bunu neredeyse herkesten sakladığım çocuk. Nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok, tek bildiğim onunla kanlı bıçaklı olup şu an ona aşık olmuş olmam.

Bu bana hayatın götüyle gülme şekli.

Aklıma gelen şey ile bombayı patlatmak için hızla arkadaşlarıma döndüm.

"Ben bir bok yedim arkadaşlar," gözleri bana döndü. "Kuzeye gizliden yazmaya başladım."

O sırada Erva tüm yemekhanenin kafasını bize döndürmesine yarayacak bir şekilde çığlık attı.

"Ne!''

Evet, bildiğiniz çığlık attı ve Kuzeyler'in masası dahil bütün herkes bize bakmaya başladı.

"Ne bağırıyorsun kızım salak mısın?" Dedim sinirle fısıldayarak.

O sırada gözlerim konunun başından beri bizi dinleyip tıkınan en sonunda konuşmaya başlayan Ekine döndü.

"Salaksın kızım sen. Varya bak ama öyle böyle değil, yani artık bu boku yediğin için de bir şey diyemiyorum." dedi gülerek.

Sağ ol aşkım gerçekten hiçbir şey demedin.

Erva'ya kafamı çevirdiğim sırada elinde telefonda güldüğünü gördüm. Galiba en kısa sürede şifremi değiştirmeliydim.

"Kızım bunlar ne öleceğim." dedi kahkahalarının arasında.

"Size laf anlatanda kabahat anasını satayım, ciddiyet yok bir şey yok, ikinizle ölüp gideceğim yemin ederim."

Yemek saatinin geri kalanında kahkahalarımız eşliğinde devam etmişti.

•••

BEN GELDİM!!
BİRAZ OLSUN KARAKTERLERİN BİR KISMINI ANLATABİLDİĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM..

LORİN

ERVA

EKİN

*VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN*

|FALIM| (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin