*VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN*
Multimedya: Ece Akay - Ege Akay
5 Second of Summer - Babylon
İyi okumalar🧚🏻♀️
Akan burnumu çekip arkadaşlarımın sohbetine odaklanmaya çalıştım, muhtemelen gece üşüdüğüm için şu an burnum akıyor ve başım ağrıyordu. Umarım hasta olmazdım çünkü özellikle son zamanlarda, hasta olduğum zaman yataklara düşme gibi harika(!) bir özelliğim vardı.
"Kuzey!"
Arkamızdan gelen sesle hepimizin kafası senkronize bir şekilde oraya döndü. Gördüğüm tanıdık yüzlerle gözlerimi büyüttüm.
Kuzey'in kardeşleri Ece ve Ege gelmişti.
Kuzey hızla yerinden fırlayıp kardeşlerine doğru ilerledi ve onları kolları arasına aldı. Kendisinden bir yaş küçük ikiz kız ve erkek kardeşi vardı ve neredeyse Kuzeyle aynılardı.
Hepimizin ayaklanmasıyla sırayla hepimize sarılmışlardı. Sıra bana geldiğindeyse samimice gülümseyip kollarını sırtıma doladılar, bende vakit kaybetmeden kollarımı onlara dolamıştım.
Ece ve Ege 16 yaşındaydılar. Ece çok sevimli ve cana yakın bir kızdı. Onu gerçekten severdim, iyi kızdı. Aynı zamanda tıpkı abisi gibi bir vampirdi. Ege de biraz cıvık ama kalbi temiz bir çocuktu. O da tıpkı ikizi ve abisi gibi vampirdi.
Onlar zaten ailecek vampirdi.
Yaklaşık 6 senedir yurtdışında tıpkı burada olduğu gibi doğaüstü çocuklar için olan bir okula gidiyorlardı, fakat bu sene buraya gelme kararı almışlardı.
Ama açıkçası bu kadar erken gelmelerini beklemiyordum.
Ondan ayrılınca tekrardan yerlerimize oturduk ve derin bir sohbete başladık.
"Abicim siz nerede kalacaksınız?" Kuzeyin ikizlere sorduğu soruyla Ege konuşmaya başladı.
"Bilmiyorum, henüz belli değil sanırım."
Bildiğim kadarıyla Kuzey ve Doruğun odasında boş bir yer vardı. Muhtemelen de Ege de onlarla birlikte kalırdı.
Aklıma gelen şeyle Eceye döndüm.
"Ece, bizim odada boş bir yer var. Eğer istersen bizimle kalabilirsin."
Lorin Aksoy'dan beklenmeyecek hareketler.
Yazın bunları bir kenara.
Ervanın hızla beni onaylayıp kafasını sallayarak Eceye dönmesiyle herkes ona bakmaya başlamıştı.
Ece Akay, sendeyiz gülüm.
"Müdire hanım ile henüz konuşmadım ama eğer sizin için sorun olmayacaksa, neden olmasın."
"Sence bizim için sorun olsa sana bunu sorar mıydık? Düşün bakayım bi." Gülerek söylediğim şey herkesi güldürmüştü.
"O zaman gel Zeynep hanımla konuşalım."
Zeynep hanım müdiremiz oluyor, çok takmayın.
Erkekleri çardaklarda bırakıp, okulun içine girdik. İçeri girdiğimiz zaman titremem kendini iyice belli ederken, dişlerimi tıkırdatmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım.
Müdirenin odasına geldiğimizde, kapıyı tıklatıp içeriye girdik. Zeynep hanım'ın bize gözlüğünün altından attığı şaşkın bakışlara göz devirmemek için kendimi zor tutarken, kendisi ayağa kalkıp yanımıza gelirken şaşırmış ses tonuyla konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|FALIM| (DÜZENLENİYOR)
Romanzi rosa / ChickLitAmcası tarafından büyütülen Lorin'in ailesi o henüz çok küçükken ölmüştür. Yıllarca özel güçleri olan çocuklar için kurulan bir okulda eğitim görür ve çocukluğundan gelen nefreti aşka dönüşür. Ani bir kararla çocukluk aşkına yazmaya karar verir. Fak...