1.8

159 33 42
                                    

*VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN*

Bu bölümden önce 17-18. Bölümleri attım. Onları okumayı unutmayın

Bu arada 1k olmuşuz sizi yerim❤️

Kapağı değiştirdim, nasıl olmuş??

Bu bölüm feels olabilirsiniz!

Yüksek feels hattı! Cömxmxmxmcmcm

Hikayenin gidişatını buraya yazar mısınız?

Vinnie Hacker - Emotional highs

* = başlangıç ve bitiş

İyi okumalar🧚🏻‍♀️

Lorin'in okula döndüğü gece;

* "Bende kendi canımdan, kanımdan olan bebeğimi bırakmak istemezdim ama yapmak zorundayız!" Diye bağırdı genç adam.
"Kızımız için, onu bırakmak zorundayız!"

"Onun; bana, bize ihtiyacı var! Lütfen." dedi kadın. Yüreği yanıyordu. "Onu bırakmak istemiyorum." Kadın artık hıçkırarak ağlıyordu.

Adam, büyük birkaç adımda kadının yanına gitti ve ona sıkıca sarıldı. Küçük bebeklerini saçma bir lanetten dolayı bırakmayı o da istemiyordu fakat bebekleri için bunu yapmak zorundalardı. Minik kızlarının hayatını mahvedeceklerini bile bile onun iyiliği için bunu yapmaları gerekiyordu.

Peri kızlarının iyiliği için..

"Lorin olsun." dedi ağlamaktan gözleri şişen kadın. "Adı Lorin olsun. O bizim aydınlığımız olsun."

Kadının dediği şeyle, adamın yüzünde minik bir gülümseme oluştu.

Ardından da konuşmaya başladı;

"Lorin Peri Aksoy."  *

Gördüğüm rüyayla yatağımdan fırladım ardından da derin nefesler almaya başladım. Gözlerimin dolmasıyla ve boğazıma oturan yumruyla, dudaklarımın arasından büyük bir hıçkırık kaçtı.

Gördüğüm rüya inanılmaz gerçekçiydi, ya da bu bir rüya bile değildi.

Adımın nasıl ortaya çıktığını görmüştüm.

Yavaşça yatağımdan çıkıp yatağımın kenarında olan telefonumu aldım ve ayakkabılarımı giyip kendimi okuldan dışarı attım.

Hava almam gerekiyordu.

Ormana doğru ilerlerken gördüğüm tanıdık yüzle duraksadım.

Nam-ı değer Lülük ormanın yanındaki çardaklarda oturmuş, kulaklarında kulaklığıyla muhtemelen müzik dinliyordu. Yavaş adımlarla yanına ilerledim ve kulağındaki kulaklıkların birini çektim. Yerinden sıçramasıyla kıkırdayıp yanına oturdum. O da şaşkınlığını üzerinden atınca bana gülümseyip ardından konuşmaya başladı.

"Uykumu tutmadı?" Ona kafamı hayır anlamında salladım.

"Rüya gördüm."

"Seni basit bir rüya bu kadar etkilemiş olamaz."

"Bundan nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"

|FALIM| (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin