1.1

228 53 57
                                    

HELLOOOOO BEN GELDİMMMM

*VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN*

Multimedya: Demir Aksoy

Adele- Someone Like You

İyi okumalar🧚🏻‍♀️

Çocukluk doğumdan belli bir yaşa kadar sürmez. Belli bir yaşa gelen çocuk büyür ve çocukça şeyleri bırakır. Çocukluk kimsenin ölmediği bir alemdir. Bazı çocuklar ise aslında hiç çocuk olmamıştır.

Bende o çocuklardan biriydim işte. Çocukça şeyler yapmayı çok erken bırakmıştım, halk dilindeyse çabuk olgunlaşmıştım. Demir de benimle birlikte olgunlaşmıştı, benimle birlikte o da büyümüştü. Onun kucağına verildiğim zaman on yedi yaşındaymış, o yaşlardaki gençler gezip eğlenirken o, küçük, mızmız, sümüklü bir bebekle ilgileniyormuş.

Benim için kendi hayatını hep ikinci planda tutmuştu, onun şu ana kadar bundan şikayetçi olduğunu hiç duymamıştım ama hissediyordum. Benim elimde olmamasına rağmen ondan aldığım on yedi yıl için pişmandım, ailem sadece benim değil onunda hayatını yerle bir etmişti.

Beni sebepleri her ne olursa olsun kendi ailem tarafından yalnız bırakılmıştım, aslında yalnız olmamama rağmen. Şu ana kadar gerçekten hissetmek istediğim tek duygu anne sevgisiydi, hiçbir şey değiştirmeyeceğini bilmeme rağmen anneme bundan dolayı kızgındım. Ne olurdu biraz olsun sevgini hissedebileceğim kadar uzun yaşasaydın anne?

Hayatım boyunca olmayacağını bilmeme rağmen içimde belki yaşıyorlardır umuduyla yaşamıştım ama geçen her gün aslında imkansız ve çocukça olan umudum benimle birlikte tükeniyordu.

Canımın sıkıntısını biraz olsun geçirebilmek adına gruba yazmaya karar verdim;

•HAYAT KISA DON GİYİN•

Lorin= ARKADAŞLAR

Lorin= Bİ BOK YEMELİYİZ

Lorin= gerçekten sıkıldım artık

Lorin= belamızı arayalım

Anıl= sarı kafadan beklenmeyen hareketler

Erva= en son sıkıldığımız zaman bok yoluna gidiyorduk bebeğim

Doruk= Lorin'in canı sıkılıdıysa gerçekten bir şey olmuştur arkadaşlar kesin bilgi

Batu= biri bela mı dedi?

Ekin= bacım bela benim göbek adım çok okeyim ben

Kuzey= sen belanı tek başına arayabilirsin ben yokum

Lorin= hayırdır sen kuzey durup dururken ne salak saçma konuşuyorsun ya durup dururken

Kuzey= uğraşamam seninle Lorin sus!

Lorin= HAYIR KUZEY HER SEFERİNDE BAŞKA BİR ŞEYLERE SİNİRLENİP NE BENDEN NE DE BİR BAŞKASINDAN BUNUN ACISINI ÇIKARABİLİRSİN!

Lorin=  NE OLURSA OLSUN HİÇBİR ŞEY  SANA BU HAKKI VERMİYOR!

Lorin= DURUP DURURKEN SAÇMA SAPAN TRİPLERE GİRİYORSUN TIPKI BİR ERGEN GİBİ

Lorin= UNUTMA KUZEY BİZ BÜYÜDÜK VE ARTIK HİÇBİR ŞEY ESKİSİ GİBİ DEĞİL VE ASLA OLMAYACAK!

Lorin= Sadece senin sorunların yok! Anladın mı beni? Yok!

Lorin= hepimizin sorunları, problemleri var ve sen her seferinde tüm sorunlarının birilerine patlayarak sona ereceğini düşünüyorsun ama öyle değil işte, hiç öyle olmadı, olmayacak!

|FALIM| (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin