"Δεν τρώω σούσι, Ερατώ. Πόσες φορές πρέπει να στο πω για να το καταλάβεις;" αναφώνησε αγανακτισμένος με την επιμονή μου. Η αλήθεια είναι ότι τον είχα ζαλίσει για τα καλά. "Δεν τρώω ωμό ψάρι, πόσο μάλλον να ξέρω να το μαγειρέψω κιόλας".
Έκανε ένα σάλτο και βρέθηκε να κάθεται στον πάγκο της κουζίνας. Πλέον φορούσε μπλούζα, ένα λευκό κοντομάνικο, και από κάτω μία γκρι φόρμα που τόνιζε... Του πήγαινε, εννοώ, εμ... αρκετά.
Η ώρα στο στρογγυλό ρολόι τοίχου έδειχνε περασμένες έξι το απόγευμα. Το πρωί είχε περάσει γρήγορα, με τον καθένα να ακολουθεί την δική του ρουτίνα. Εγώ είχα κανονίσει καφέ με την Μαίρη και κάτι άλλους συναδέλφους ενώ ο Μπαρίς υποθέτω ότι δούλευε πάνω σε αυτό που του είχε αναθέσει ο διευθυντής μας.
Όταν γύρισα από έξω τον βρήκα να κάθεται στο τραπέζι της κουζίνας με ένα σωρό σκόρπια χαρτιά γύρω του και μολύβια. Τα μαλλιά του ήταν ανάκατα και ήταν από τις πρώτες φορές που τον έβλεπα τόσο χύμα.
Το στομάχι μου γουργούριζε. Είχα να βάλω μπουκιά στο στόμα μου από το πρωί και ανυπομονούσα επιτέλους να καθίσουμε για φαγητό. Είχα όρεξη για σούσι, αλλά αυτός...
"Εντάξει, καλά".
Ξεφύσησα και έβαλα τα δύο ζευγάρια chopsticks πίσω, στο δεύτερο συρτάρι. Φάνηκε ευχαριστημένος αφού κατέληξε να χαμογελά ακόμη καθισμένος στον πάγκο.
"Έχεις να προτείνεις κάτι τουλάχιστον;" ρώτησα μονότονα.
Εδώ και λίγη ώρα τα μηνύματα έδεναν και έπαιρναν. Κρατούσε το πιο καινούριο μοντέλο της Apple και πληκτρολογούσε έχοντας πάρει ένα χαζό χαμογελάκι. Μου την έδινε στα νεύρα, εγώ δεν έφαγα σχεδόν τίποτα όλη μέρα για να κάνουμε αυτό που είχαμε κανονίσει και αυτός με έγραφε για να χαζολογάει με άλλες.
Αυτό δεν θα το έκανε ποτέ ένας gentleman. Μάλιστα, ποτέ.
"Δεν ξέρω, δικιά σου ιδέα είναι όλο αυτό, σκέψου εσύ" είπε απορροφημένος.
Άρπαξα το κινητό από το χέρι του μη μπορώντας να συγκρατήσω τον θυμό μου άλλο.
"Να σου πω! Μου έχεις σπάσει τα νεύρα! Θα αποφασίσεις τι θες να μαγειρέψουμε ή θα φάμε τα δημητριακά Πέπα του Γουρουνάκι για βραδινό;" σαρκάστηκα.
Γέλασε με την υστερία μου και κατάφερε να τραβήξει απροειδοποίητα το κινητό του πίσω. Γαμώ τα αντανακλαστικά του. Βέβαια το να έχει ένας άνδρας γρήγορα αντανακλαστικά το βρίσκω κάτι παραπάνω από σέξυ.
YOU ARE READING
Με το ζόρι συγκάτοικοι
RomanceO Baris και η Ερατώ, δύο νεαροί εκπρόσωποι της πιο διάσημης Αρχιτεκτοκινής εταιρείας στην Ελλάδα, πρέπει να μετακομίσουν στην Τουρκία ώστε να εργαστούν στα νέα γραφεία της ArchiPark για τον υπόλοιπο ένα χρόνο. Η πρώτη τους συνάντηση;! Στην πτήση από...