23. Ορισμοί

8.1K 401 28
                                    

Ο Μπαρίς άφησε το κινητό του μπροστά μου την ώρα που εγώ καθόμουν στην τραπεζαρία και άλειφα την φρυγανιά μου με μπόλικη στρώση μαρμελάδα φράουλα.

"Με ενοχλείς" είπα χωρίς να τον κοιτάω.

Μου άρπαξε την φρυγανιά από το χέρι.

"Διάβαζε εδώ τι λέει" αναφώνησε χαλαρός.

Στροβιλίζοντας τα μάτια μου έπιασα το κινητό του και άρχισα να διαβάζω το κειμενάκι της Wikipedia. Το οποίο παρεπιπτόντως μπορεί να επεξεργαστεί ο κάθε πικραμένος. Μα ας του δώσω μία ευκαιρία, με έχει ζαλίσει την τελευταία βδομάδα. Κρίμα είναι το παιδί.

"Η ελεύθερη σχέση είναι μια βιολογική και συναισθηματική σχέση μεταξύ δυο ατόμων, τα οποία μπορεί να έχουν μια, αποκλειστικά ή μη, σεξουαλική σχέση χωρίς να απαιτούν ή να προσδοκούν τις δεσμεύσεις που συνεπάγονται συνήθως οι μόνιμες ερωτικές σχέσεις. Τα κίνητρα για τη σύναψη μιας ελεύθερης σχέσης ποικίλλουν. Υπάρχουν μεγάλες διαφορές από κοινωνία σε κοινωνία, αλλά και ανάμεσα στα φύλα όσον αφορά την αποδοχή και το εύρος των ελεύθερων σχέσεων" διάβασα φωναχτά.

Γύρισα και τον κοίταξα απολύτως σοβαρή.

"Ευχαριστημένος;" χαμογέλασα ψεύτικα.

"Έχει και συνέχεια" είπε.

Μου έδωσε πίσω την φρυγανιά και τράβηξε το κινητό του από το χέρι μου.

"Μπορεί να είναι μονογαμική ή όχι. Σε κάθε περίπτωση, η κυριαρχία της σχέσης στις ζωές των ατόμων που συμμετέχουν είναι περιορισμένη με δική τους επιλογή ενώ συνήθως υπάρχει η αίσθηση ότι η σχέση θα διαρκέσει μόνο όσο και τα δύο μέλη της το επιθυμούν χωρίς άλλες δεσμεύσεις" διάβασε.

Πήρε την καρέκλα και κάθισε δίπλα μου.

"Συνεχίζω!" με κοίταξε φευγαλέα. Έχωσε τα μάτια του ξανά στο κινητό. "Η ελεύθερη σχέση διαφέρει από το ελεύθερο σεξ, το οποίο δεν περιλαμβάνει τη συναισθηματική πλευρά μιας σχέσης καθώς και από τις σχέσεις της μιας νύχτας καθώς δεν αφορά μια μεμονωμένη σεξουαλική επαφή. Οι σχέσεις αυτές είναι προσανατολισμένες περισσότερο στην ικανοποίηση σεξουαλικών αναγκών παρά συναισθηματικών. ΩΣΤΟΣΟ," τόνισε κοιτώντας με στα μάτια. "Αρκετές φορές οι ελεύθερες σχέσεις περιλαμβάνουν αμοιβαία υποστήριξη, τρυφερότητα και απόλαυση του συντρόφου, στοιχεία που απαντώνται και σε πιο δεσμευτικές μορφές ερωτικών σχέσεων" ολοκλήρωσε και πήρε μία ανάσα.

Με το ζόρι συγκάτοικοιWhere stories live. Discover now