Μπαρίς,
"Αυτές οι φαεινές σου ιδέες θα μας φάνε" της είπα.
Στάθηκα μπροστά από τον ολόσωμο καθρέφτη και έσφιξα την σκούρα μπλε γραβάτα. Με την άκρη του ματιού μου είδα την Ερατώ. Βγήκε από το δωμάτιό της και περπάτησε στο δικό μου με περίσσεια αυτοπεποίθηση ως συνήθως. Μέσα από τον καθρέφτη και καθώς συνέχιζα να φτιάχνω την γραβάτα μου την παρατήρησα άθελά μου περισσότερο.
Γαμώ την τρέλα μου γαμώ. Μέσα στην καύλα είναι αυτή η γυναίκα.
Το μόνο που σκεφτόμουν είναι ότι την παίρνω επί τόπου.
"Έτσι θα θερμάνουμε τις σχέσεις μας".
Εγώ θα μπορούσα να θερμάνω τις σχέσεις μας με καλύτερο τρόπο, Ερατώ!
"Και αυτό στο Marie Claire το έλεγε;" γύρισα και την κοίταξα.
Φορούσε ένα μαύρο φόρεμα λίγο πιο πάνω από το γόνατο και ήταν από μετάξι όπως το έκοβα.
Αρχικά, δεν με ένοιαζε από τι είναι. Το μόνο που φανταζόμουν από την ώρα που την είδα είναι το φόρεμα πεταμένο στο πάτωμα και εκείνη ριγμένη στο κρεβάτι. Στο κρεβάτι ΜΟΥ. Κατά προτίμηση.
Με πλησίασε γελώντας χαριτωμένα και μετά σταμάτησε μπροστά μου για να διορθώσει το δέσιμο της γραβάτας.
Ε προφανώς την έδεσες λάθος, ηλίθιε, όταν το μόνο που κάνεις είναι να σκέφτεσαι ότι την πηδάς. Αχ και το τι ωραίο σεξ κάναμε με την ξανθούλα κάποτε, δεν περιγράφεται. Εκείνη η αξέχαστη στάση-
"Ναι. Και αυτό εκεί. Θα σταματήσεις τώρα με την γκρίνια; Πάμε να διασκεδάσουμε".
"Διασκέδαση και φλώρος Ανδρέας δεν πάνε πακέτο" μουρμούρισα στον εαυτό μου όταν απομακρύνθηκε.
"Τι είπες;" γύρισε και με κοίταξε.
"Όχι, τίποτα! Χαίρομαι, λέω, που τα βρήκαμε και έχουμε ξεπεράσει ο ένας τον άλλο σε σημείο να βγαίνουμε double date" χαμογέλασα δήθεν χαλαρός.
Την τύχη μου μέσα για Σουηδία!
Κοίταξα το ρολόι στον καρπό μου και η ώρα κόντευε να περάσει από οχτώ. Ανακοίνωσα ότι θα πάω να πάρω την Έσμα και κανονίσαμε να βρεθούμε έξω απ' το εστιατόριο μια και καλή.
YOU ARE READING
Με το ζόρι συγκάτοικοι
RomanceO Baris και η Ερατώ, δύο νεαροί εκπρόσωποι της πιο διάσημης Αρχιτεκτοκινής εταιρείας στην Ελλάδα, πρέπει να μετακομίσουν στην Τουρκία ώστε να εργαστούν στα νέα γραφεία της ArchiPark για τον υπόλοιπο ένα χρόνο. Η πρώτη τους συνάντηση;! Στην πτήση από...