Μόνο μυαλό για δουλειά δεν είχα. Καθόμουν σε αναμμένα κάρβουνα καθώς κοίταζα επίμονα τον Μπαρίς και την Γιασμίν. Την τελευταία εβδομάδα είχαν έρθει πολύ κοντά, υπερβολικά κοντά και αναρωτιόμουν τι τρέχει μεταξύ τους.
Από πότε η μικροσκοπική, εκκεντρικά ντυμένη, Γιασμίν ήταν ο τύπος του; Στροβίλισα τα μάτια μου και μόνο στην σκέψη ότι αυτοί οι δύο φλερτάρουν.
Αχ, κοντεύει να μου στρίψει!
Συνέχισα να παίζω νευρικά με το μολύβι στα δάχτυλά μου. Ο Μπαρίς έστριψε απρόσμενα το βλέμμα του σε εμένα, με κοίταξε και μου χαμογέλασε. Χαμογέλασα ψεύτικα και έφερα αλλού την προσοχή μου.
Σιγά που θα του έκανα και την χάρη.
Η Μαίρη κάθισε στο γραφείο της, με ένα χαμόγελο που φώναζε "Μόλις έκανα απερίγραπτο σεξ με τον Μπουράκ στις τουαλέτες". Αναστέναξε ενώ έπιασε την κόκκινη κούπα της.
Ευτυχώς οι καημένες οι καθαρίστριες της ArchiPark έκαναν σωστά την δουλειά τους, τι έβλεπαν τα ματάκια τους εκεί μέσα ήθελα να 'ξερα. Ή μάλλον όχι, το τελευταίο που ήθελα να ξέρω ήταν αυτό.
Απεναντίας, το τι ακριβώς παίζεται μεταξύ Μπαρίς και Γιασμίν ήταν από τα πρώτα πράγματα στην λίστα με τα πράγματα που θα ήθελα να γνωρίζω.
"Τι;" ρώτησε αφού την κοιτούσα επίμονα.
"Μαίρη, νομίζω ότι μου αρέσει ο Μπαρίς".
Τι νομίζω δηλαδή, είμαι σίγουρη. Βρήκα και εγώ άνθρωπο να μπλέξω.
"Ε και; Για νέο μου το λες;" ρώτησε χαλαρά.
Το ήξερε; Τόσο πολύ το φώναζα, λοιπόν;
"Μην ανησυχείς, αγαπάκι, και ο Μπαρίς το ίδιο ακριβώς με εσένα νιώθει" είπε, γέρνοντας πίσω στην καρέκλα της, και αναθάρρεψα. Τι;
"Σου είπε τίποτα ο Μπουράκ;" χαμογέλασα πλατιά. Η καρδιά μου σκίρτησε.
Αν ήξερε κάποιος κάτι για τα συναισθήματα του Μπαρίς αυτός θα ήταν ο κολλητός του.
Έσμιξε τα φρύδια της.
"Ο Μπουράκ;! Τι σχέση έχει το λουκουμάκι μου καλέ;" Θα ξερνούσα με τα μέλια τους. "Τίποτα δεν μου είπε ο Μπουράκ, αλλά δεν χρειάζεται διδακτορικό για να καταλάβει κανείς πότε δύο άνθρωποι είναι ερωτευμένοι".
Ερωτευμένοι;! Η λέξη χτύπησε σαν καμπανάκι στον εγκέφαλό μου.
Ο Μπαρίς, από το πουθενά, ήρθε και κάθισε στο γραφείο του. Ίσιωσα την πλάτη μου και έκανα νόημα με τα μάτια μου στην Μαίρη να το βουλώσει. Εκείνη χαχάνισε άνετη καθώς έπιασε το κινητό της και έχωσε την προσοχή της εκεί. Ήλπιζα να ανταλλάσσει μηνύματα με τον Μπουράκ για να είναι απασχολημένη όσο είναι ο Μπαρίς κοντά μας.
YOU ARE READING
Με το ζόρι συγκάτοικοι
RomanceO Baris και η Ερατώ, δύο νεαροί εκπρόσωποι της πιο διάσημης Αρχιτεκτοκινής εταιρείας στην Ελλάδα, πρέπει να μετακομίσουν στην Τουρκία ώστε να εργαστούν στα νέα γραφεία της ArchiPark για τον υπόλοιπο ένα χρόνο. Η πρώτη τους συνάντηση;! Στην πτήση από...