Ο Μπαρίς είχε σηκώσει τον Νικόλα από το σκαμπό, που καθόταν πριν βγει να μιλήσει στο τηλέφωνο - ποιος ξέρει με ποια, και πλέον ο δεύτερος πήρε ένα άλλο και κάθισε κοντά μου.
"Ώστε Νικολάκη παλιός συμφοιτητής της Ερατώς, ε;" έτριψε το σαγόνι του φευγαλέα. "Κοίτα να δεις τι μικρός που είναι ο κόσμος" χτύπησε την πλάτη του Νικόλα την στιγμή που εκείνος έπινε από την βότκα του.
Άρχισε να βήχει και εγώ αγριοκοίταξα τον Μπαρίς, ο οποίος είχε ξεπεράσει τα όρια απ' όταν επέστρεψε. Με κοίταξε με ένα ειρωνικό χαμόγελο και εγώ παρέμεινα σοβαρή. Λίγο ακόμα να συνέχιζε να είναι αγενής με τον παλιό μου συμφοιτητή και θα πλακωνόμασταν με το που γυρίζαμε σπίτι.
Προσπάθησα να αγνοήσω τις αψυχολόγητες κινήσεις του απρόβλεπτου συγκατοίκου και έδωσα την προσοχή μου στο Νικόλα, ο οποίος μάλιστα δεν είχε καμία σχέση με τότε που σπουδάζαμε. Εμφανισιακά τουλάχιστον, ήταν άλλος άνθρωπος. Είχε αφήσει μούσι και οι μελαχρινές μπούκλες στο κεφάλι του σίγουρα έκαναν κάθε γυναίκα να παραμιλά.
Μα όταν κοίταξα τον Μπαρίς κανείς άλλος δεν έμοιαζε τόσο ξεχωριστά ελκυστικός σαν και δαύτον. Τρομάρα του.
"Ναι, όντως..." είπε ο Νικόλας κοιτώντας μόνο εμένα. Αγνόησε τελείως τον Μπαρίς. "Πολύ μικρός ο κόσμος, συμφωνείς;" με ρώτησε με χαμόγελο και έγνεψα.
"Πάντως τι ευχάριστη έκπληξη! Ότι μετά από τόσο καιρό θα συναντιόμασταν όλως τυχαίως σε ένα μικρό μπαρ της Κωνσταντινούπολης, ούτε που θα το φανταζόμουν ποτέ".
Πήγα να συνεχίσω την πρόταση, μα ο Μπαρίς πετάχτηκε πάλι.
"Ρε το Νικολάκη! Για πες μας, φίλε μου, πώς και απ' τα μέρη μας;" χαμογέλασε ψεύτικα.
Κοιτάτε εδώ με έναν θεατρίνο που έχω μπλέξει.
Στροβίλισα τα μάτια μου ενοχλημένη. Θα το έκλεινε επιτέλους το στοματάκι του; Για καλό μόνο δεν το άνοιγε.
"Ήρθα για ένα συνέδριο. «Αρχιτεκτονική λογισμικού», θεωρώ πως είναι πολύ πρακτικό και ενδιαφέρον ένα τέτοιο συνέδριο στις μέρες μας" ο μελαχρινός άνδρας απάντησε και εγώ συμφώνησα κουνώντας το κεφάλι μου θετικά.
Έκανα να μιλήσω για να πω την γνώμη μου, αλλά ο Μπαρίς πετάχτηκε πάλι. Ως συνήθως.
"Φίλε μου Νίκο γι-"
"Νικόλα" τον διόρθωσε.
"Φίλε μου Νικόλα γι' αυτό σε συμπάθησα, επειδή είσαι πρακτικτός" τον ειρωνεύτηκε. "Εγώ βέβαια το θεωρώ λίγο μπανάλ το συγκεκριμένο θέμα, καθόλου καινοτόμο! Για να καταλάβεις, ένα παρόμοιο συνέδριο παρακολούθησα το 2017 στη Νέα Υόρκη".
YOU ARE READING
Με το ζόρι συγκάτοικοι
RomanceO Baris και η Ερατώ, δύο νεαροί εκπρόσωποι της πιο διάσημης Αρχιτεκτοκινής εταιρείας στην Ελλάδα, πρέπει να μετακομίσουν στην Τουρκία ώστε να εργαστούν στα νέα γραφεία της ArchiPark για τον υπόλοιπο ένα χρόνο. Η πρώτη τους συνάντηση;! Στην πτήση από...