3 Bölüm

43.7K 2.1K 1.1K
                                    

(sadece yapmanız gereken küçük yıldıza basmanız ve çokça yorum yapmanız arkadaşlar lütfen emek veriyorum sadece yıldıza basmanız yeterli:)

                               🦋

Beni bir kere aramayan sormayan sarılmayan öpmeyen babam karşımdaydı, kaç zaman oldu baba seni görmeyeli kaç mevsim geçmişti?

Ben babama o bana bakıyordu, babam elli beş yaşındaydı dinç bir adamdı, kumral bir tene sahip renkli gözlü, sert bakışlı yapılı bir adamdı.

Karanlık bir adamdı ona kaç kere ne iş yaptığını sormuştum ama her seferinde beni terslemişti.

Etrafımız korumalarla çevrilmişti bu ne demekti? yani tehlikedemiydik.

"Güzel kızım"dediğin de afallamış bir şekilde ona bakıyordum. Onu kesinlikle karşımda bulmayı beklemiyordum.

Bana en son orta okula giderken okul için kayıt yaptırılırken kızım demişti, şimdi ne değişmişti?." "Beni içeri davet etmeyecekmisin yoksa?"diye sordu yüzümü inceleyerek.

Afallayarak bir adım geriye doğru gittim."Buyur gel tabi."dediğim de hala donmuş bir vaziyette babama bakıyordum.

Başka birisi olsa babasının boynuna atlardı ama ben neden geldi diye sorguluyordum içimden.

Kapıdan içeri girdiğin de ben de arkasından kapıyı kapattım. Bana dönerek gülümsediğim de şüpheyle yüzüne baktım"Eee elimi öpmeyecek misin?"diye sordu. Elimi uzatmış bir şekilde, ben bir elini bir babama baktım.

O el kaç kere bana kalkmıştı, şimdi benden elini öpmemi bekliyordu?

Eski günler yok.

Bitti..

"Yaren kim gelmiş kapıda dondun mu! kızım neredesin gelsene pizza soğuyacak"diye Ecrin içeriden bağırınca bakışlarım babama dönmüştü tekrardan.

Elini öpmediğimi görünce elini indirmişti.

Keşke benimde tek derdim yemek olsaydı, babam içeri girince bende arkasından içeri geçtim.

"Yaren hadi kızı-"Ecrin bir yandan konuşuyor bir yandan da pizzayı ağzına tıkıyordu. Babamı görünce deli gibi öksürmeye başladı, gözleri kocaman açılmıştı.

Ecrinin hızla yanına koşup sırtına vurdum"Kızım nefes al boğulacaksın!"dedim endişeyle, sırtına birkez daha vurduğumda nefes almıştı."İyi'misin daha şimdi? Su getirmemi ister misin?"diye sordum.

Ecrin nefes nefese kalmıştı, o da biliyordu babam la aramızın bozuk olduğunu beni sormadığını.

"Ben getiririm suyu"dedi babam mutfağa doğru ağır ağır yürüdüğün de Ecrin bana dönüp.

"Kızım senin babanın burada ne işi var?"dediğin de Ecrin pörtlek gözlerle mutfağın kapısına bakıyordu.

"Bende bilmiyorum ki ? kapıyı açınca bende babamı görmeyi beklemiyordum, bende şok oldum."dedim.

O sırada babam mutfaktan bir bardak su ile geri döndü, gözleri Ecrin ile benim üstümdeydi.

Suyu Ecrin'e uzattığın da, Ecrin anlamsız gözlerle bir elinde ki suya birde babama bakıyordu. Onu dirseğimle vurduğumda irkilerek suyu aldı.

"T-teşekkür ederim"dedi suyu alıp tek dikişte içmişti.

"Otursana baba, ne içersin?"diye sordum.

Başını iki yana salladığın da, kısaca Ecrine bakıp yeniden bana döndü"Yok güzel kızım ben bir şey almam"dediğin de başımı salladım.

Babam ikinci defa kızım diyordu, acaba ölüyorum da bu yüzden mi kızım diyordu? hayırdır inşallah.

Ateşin ÇemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin