Merhaba güzellerim nasılsınız iyimisiniz?
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın yorumlarda görüşmek üzere 🤍
Tiktok hesabım: EsmaAkgl9
Instagram hesabım: esma_agkl23
Yeni bölüm alıntılarını ordan paylaşıyorum
İyi okumalar...
Ateş.
Güneşin kavurucu sıcağı ortalığı yakıp kavururken ben, elime bir kitap almış bir ağacın altında ders çalışıyordum, henüz yirmi yaşıma yeni girmeme rağmen yorucu bir tempoyla karşı karşıyaydım.
Gün boyu kafamı dersten kaldırmadan sürekli ders çalışıyordum, tek bir hayalim vardı oda savcı olmaktı.
Hayalim için gecemi gündüzüme katmıştım.
Derin bir nefes alarak arkama yaslandığımda karşıdan kavga eden çifti görmemle nefesimi savurmuştum.
Zehra ve Burak.
Burak ona aşıktı ama Zehra yüz vermiyordu.
"Niye o çocukla iç içeydiniz!"diye sordu Burak
"Burak o benim arkadaşım!"dedi Zehra.
"Yemişim lan öyle arkadaşlığı, nasıl arkadaş öyle ben hiç bu herifle iç içemiyim?"diye sordu Burak.
Zehra'nın bakışları bana döndüğünde "İyice saçmaladın sen"diyerek yanıma oturmuştu.
"Tabi canım ben saçmalıyorum!"dedi Burak kaşlarını çatarak bana döndüğünde"Elalemin herifiyle iç içe"dediğin de Zehra bıkınlıkla bir nefes savurdu.
"Sanane Burak sen benim neyimsin ki?"diye sordu Zehra tek kaşını kaldırarak.
Burak tam bir şey diyecekken sustuğun da"Sakin olun!"dedim.
"Ben gidiyorum"diyerek Burak öfkeyle arkasını dönüp gittiğinde arkasından başımı iki yana salladım.
"Çocuk gibi"dedi Zehra yorgun bir sesle
"Niye böyle davrandığını biliyorsun"dediğimde kafasını omzuma yasladı"Seninde ondan kalır bir yanın yok"
"Burak yorucu biri"
"O niye istemiyorsun anlamıyorum"dedim elimdeki kitabı yanıma bıraktım"Sevmek güzel birşey"dedim
Bir anda kafasını kaldırıp ışıldayan gözlerle bana baktı"Seninle evlenen kadın çok şanslı olacak"dedi gülümseyerek.
"O niye?"
"Niyesimi var, senin gibi birini bulmak bu devirde zor"dedi gülerek.
"Bir gün evlenirsem karımı sizden uzak tutacağım"dedim şakaya vurarak.
Kaşlarını çattıp bana baktığında gülümsemem çoğalmıştı"Karını kendi yanıma çekip bak neler yapacağız sana"dediğinde kahkaha attım.
"Bence karımdan önce kendi sorunlarını hallet"dedim.
Oflayarak arkasına yaslandığın da"Burak benim peşimi bırakmaz"dediğin de başımı öyle der gibi salladım"Aslında hoş çocuk ama aynı zamanda okulun belalı çocuğu"
"Seni seviyor"dedim bunu biliyorum der gibi başını salladığında"Ve sende ondan hoşlanıyorsun"dediğimde gözlerini kaçırdı.
"Ben onu-"
"Hadi ama benden gizleyemezsin"dediğimde pes eder gibi omuzlarını indirmişti.
"Evet ona karşı hislerim var ama olmaz"dedi yorgunca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Çemberi
Teen Fiction"Beni sevdiğini söyledin!" "Yalandı" dedi acımasızca Yapma diyemedim, beni bununla imtihan etme diyemedim. Ne yapmam gerekiyordu?