29 Bölüm

30.1K 1.4K 871
                                    

Merhaba güzellerim nasılsınız iyi'misiniz?

Beni soracak olursanız nasıl hissetmem gerektiğini inanın bilmiyorum. Bölümü yazarken ruh halimi yansıtmamak için çok uğraştım ve umarım başarmışımdır

Arkadaşlar yorum sayısı ve yıldız sayısı çok az emek verdiğimi ve sizler için en iyisini çıkartmak için uğraşıyorum lütfen yıldıza basın ve fikirlerinizi yorumlarda belirtin merak ediyorum.

Sınır koymak istemiyorum...

Tiktok hesabımdan beni takip ederek yeni bölüm hakkında yeni bölüm alıntılarını ve yayınlanacağı tarihi öğrenebilirsiniz: hesabım esmaakgl9123

Keyifli okumalar şimdiden....

Kırık kalpler köşesi 💔🩹:)


"Samet abi? senin yengemle koltuğun arasın da ne işin var"

Zeynep'in sesi ile bakışlarım Ateşin arkasına döndüğün de, uykulu gözlerle bize baktığını gördüm.

Bir dakika önce ne demişti
Samet demişti....

🦋

Şaşkınca bakışlarımı Zeynep'ten alarak, Samet'e çevirdiğim de Samet bana değil, korkulu gözlerle Ateşe bakıyordu.

Gerçi haklıydı da şu anki pozisyonumuz hiç uygun değildi.

"Abiciğim ben de bilsem"dedi Samet arada korkulu bakışları Ateşe takılıyordu, bakışları bana döndüğünde"Kafamı yardın"dedi kaşlarını çatarak.

Samet'e ters bir bakış atarak Ateşe döndüğüm de"Bir de bana deli muamelesi yaptın! adam odamıza gelse ruhun duymayacak"dedim bakışlarımı Samet'e döndüğünde "Hayır bir de bana inanmadı"dedim şikayet edercesine.

"Çok da takılmamak gerek, bizim lise dönemin de, Burak'la ben cin çağırdık ama bak gerçekten geldi ama bu şerefsiz bize inanmamıştı"dedi umursamaz bir tavırla.

"Onu ben de arkadaşımla denedim gelmemişti. Siz hangi duayı okudunuz"diye sordum merakla

"Burak babaannesin'den öğrendiği bir dua vardı, onu okudu ben de bilmiyorum ama çok uzundu"dedi

"Arkadaşım da her yere mum koymuştu ama sonunda ev yandı"dedim yüzümü buruşturarak "Tabii ben arkadaşımın zoruyla yaptım.Yoksa korkuyorum öyle şeylerden, zaten ev yandıktan sonra bir daha yapmadık"dedim

"Allah'ım sen bana sabır ver!"

Ateşin öfkeli sesini duyduğumuz da Samet'le benim bakışlarımız Ateşi bulmuştu. Alev saçan gözleriyle bize bakıyordu.

Zeynep gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.

"Çek lan elini karımın omzun'dan!"dedi Ateş, dişlerinin arasından tıslayarak konuştuğun da Samet'in bakışları bana döndü.

"Pardon!"dedi Samet elini tamamen benden çektiğin de, Ateş kolum'dan tutarak beni koltuğun arasından çıkartarak bana ters ters bakmıştı.

"Sen uyumaya gitsene!"dedim kaşlarımı çatarak.

"Benim ayarlarımla oynama kadın sen zararlı çıkarsın!"dedi öfkeyle soluyarak.

"Az önce hayalet var dedim bana inanmadın! sana çok sinirliyim o yüzden sen yukarı çık"dedim Ateşin yüzüne ters ters bakarak.

Kolumu geri çekmek istediğim de kolumu bırakmamıştı"Yaren yukarı!"dedi sertçe öfkeden gözleri kararmıştı.

"Gitmiyorum Karadağ!"dedim omuz silkerek.

Ateşin ÇemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin