Merhaba güzellerim nasılsınız?
2 gün geç geldi elimde olmayan sebeplerden dolayı bu süre zarfında anlayışınız için teşekkür ederim
📢BÖLÜM SONUNDA Kİ AÇIKLAMAYI MUTLAKA OKUYUN ÖNEMLİ
Bölüme geçmeden önce yıldıza basmayı unutmayın
Yorumlarınızı bekliyorum
İYİ OKUMALAR....
İlk kez öpme kararı, herhangi bir aşk hikayesinde en önemli olanıdır. İki kişinin ilişkisini son teslimiyetten bile çok daha güçlü değiştirir; çünkü bu öpücüğün içinde zaten teslim olan var.
İşte bende Ateşe teslim olmuş gibi hiç birşeyi düşünmeden onunla öpüşüyordum
Onun sıcaklığına muhtaçmışım gibi karşılık veriyordum, dudaklarıyla dudaklarımı kavrayarak sert öpüşüne karşılık veriyordum
Dudaklarımın arasında ki küçük boşluktan yararlanarak dilini ağzımın içine itmişti
Öpüşü hoyratça ve sertti beni baştan çıkartacak kadar arzu doluydu,benim ellerim ensesin de asılı kalmıştı
Öksürük sesiyle kendime geldiğimde gözlerimi hızla açarak nefes nefese Ateşten ayrılmıştım
Burak arkasını dönmüş, başka tarafa baktığını gördüğümde baştan aşağıya kızarmıştım
Bakışlarımı Ateşe çevirdiğimde arzu dolu gözlerle bana baktığını gördüm.Alt dudağın da ağırca dilini gezdirerek bana baktı
Yutkunduğum da bütün kan hücreleri yanaklarıma inmiş gibi kızarmıştım
"Kalksanız artık,malum bir patlama daha olabilir"Dedi Burak imayla
Ateş üstümden kalktığında Buraka ters bir bakış atarak bana dönmüştü, ani hareketiyle ağrıyla yüzünü buruşturmuştu. Elini bana uzattığında bakışlarım ellerine düştü.
Yara bere içindeydi, elini tutarak bende zar zor ayağa kalktığımda yüzüm anında buruşmuştu."İyi misiniz?"Diye sordu Burak bize dönerek.
Ateşin bakışları hızla beni buldu, yüzümü avuçlarının arasına aldığında, yüzümün her bir zerresine bakmıştı."İyi misin?"Diye sordu endişeyle.
Dumandan dolayı ciğerlerime hava gitmiyordu, deli gibi öksürmekten ciğerlerim batlayacak reddeye gelmişti. Burak korumlardan aldığı suyu hızla bana verdiğinde, kana kana nerdeyse hepsini bitirmiştim.
"Yaren?"Dedi endişeyle tekrardan.
Yutkunarak başımı olumlu anlamda salladım. "İyiyim. Sen?"Diye sordum boğazımı temizleyerek.
"Sen iyiysen bende iyiyim."Dedi beni kollarının arasına alarak. İlk başta çekinsem de sonra bende kollarımı beline dolayarak kollarının arasına sığındım.Burnunu saçlarımın tepesine bastırarak kokumu içine çekmişti "Şükürler olsun"Dedi fısıldayarak.
Sıcaklığı beni mest etmişti, kafamı göğsüne yaslayarak bir süre öyle kalmıştık."Evinizde hasret giderirsiniz, hadi gidelim"Dedi Burak.
Ateşten geri çekildiğim de Ateş ters bir bakış atmıştı Buraka. Ateş elimi tutarak beni yürütmeye başladığında, dizimin ağrısıyla olduğum yere çivilenmiştim."Noldu bir yerin mi ağrıyor?"Diye sordu bakışları bedenime çevrilerek.
"Dizim acıyor...geriye doğru düşerken taşa çarptım sanırım."Dedim dizime baktığımda kanadığını gördüm. Ateş önümde eğildiğinde pantolonumu biraz yukarı sıyırarak baktığında, gözlerini kısarak yüzünü buruşturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Çemberi
Teen Fiction"Beni sevdiğini söyledin!" "Yalandı" dedi acımasızca Yapma diyemedim, beni bununla imtihan etme diyemedim. Ne yapmam gerekiyordu?