Merhaba uzun bir aradan sonra nasılsınız bakalım ben sizi ve yazmayı çok özlemişim.💗🍁
Depremde ölen vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yaralılara şifa diliyorum💔
Yorumlarda görüşmek üzere
Tik tok hesabım
Esma akgl9İnstegram hesabım
esma_agkl23Burdan takip edebilrisiniz💗
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar
"Düğün mü?"diye sordum anlamsızca"Kimin?"
"Abi ne yaptın bu kıza o yabancı memleketlerde, valla kızın beyni uçmuş"dedi abisine dönerek, başını iki yana sallayarak bana döndüğünde, yüzümdeki şaşkınlığı gördüğünde gözlerini devirmişti"Ayy bakma öyle kimin olacak tabikide senin düğünün"
"Evet yengecim yarın gece kınamız var"dedi yanağıma kocaman bir öpücük bırakarak.
Bakışlarım Ateşe çevrildiğinde, onunda bakışları benim üzerinde olduğunu gördüm"Hiç birşey anlamadım ben ama"dedim.
Zeynep gözlerini devirerek abisine baktığında"Sen anlatsana düğün senin fikrindi zaten"dedi, kaşlarım havalandığında Zeynep abisinin yanına giderek koluna dokunmuştu.
"Evet"diye bilmişti Ateş sadece.
"Iıı merhaba, Buket ben"dedi Zeynep'in arkasından bir kız bana doğru elini uzatarak"Zeynep sizden çok bahsetti tanışmamız bugüneymiş"dedi samimiyetle. Kumral uzun boylu güzel bir kızdı.
Elini tutarak sıktığımda "Merhaba"dedim gülümseyerek.
Buketin arkasından başka bir kız çıkarak elini uzattığında"Merhaba bende Ayça"dedi samimiyetle, saçları rengarenkti yüzünün çeşitli yerlerinde pirsingler vardı.
"Merhaba Yaren bende"dedim. Sırayla diğer kızlarlada tanışmıştım tek tek, hep beraber salona geçip oturduğumuzda, Zeynep elindeki tabletten kızlara birşeyler gösteriyordu.
Daha doğrusu kına organizasyonunu konuşuyordu, bende sanki kına gecesi bana yapılmıyormuş gibi tekli koltukta oturmuş sessizce Zeynep'i dinliyordum.
Ateşte, Samet ve Burakla konuşuyordu kısa bir süre sonra bana döndüğünde bakışlarımız birbirini bulmuştu"Senan'ın gelmesini istermisin?"diye sordu.
Sena
"Evet isterim"dedim gülümseyerek, onu gerçekten çok özlemiştim, bayadırda görmüyordum onu görmek bana iyi gelecekti.
"Tamam o zaman"diyerek Samete dönmüştü"Sen yarın gidip alır mekana getirirsin"demişti.
Samet başını sallayarak"Olur"dedi ayağa kalkarak"Ben bir mutfağa gideyim, biraz daha yemek yemmessem düşüp bayılacağım şuraya"dedi.
"Git oğlum git babanın evi gibi kullan"dedi Burak saçlarını geriye yatırarak bacak bacak üstüne attı.
"Niye sen öylemi kullanıyorsun"diye sordu Burak gözlerini kısarak.
"Yok be oğlum ben amcamın evi gibi kullanıyorum ama bilirsin baba yarısı amca yarısıdır"dedi Burak geriye doğru yaslanarak bilmiş bir edayla.
"Ooo bu iyiydi Burak abi"dedi Zeynep gülerek.
Samet bozulmuş bir ifadeyle Zeynep'e baktığında Ayça"Aman Zeynep sende, ne alaka"demişti saçının bir tutamını kulağının arkasına sıkıştırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Çemberi
Fiksi Remaja"Beni sevdiğini söyledin!" "Yalandı" dedi acımasızca Yapma diyemedim, beni bununla imtihan etme diyemedim. Ne yapmam gerekiyordu?