Merhaba güzellerim nasılsınız?
Sizi çoook özledim yazmayıda öyle:)
Güzel açıklayıcı bir bölüm oldu umarım sizde beğenerek okursunuz.
Lütfen düşüncelerinizi yorumda paylaşın çünkü aşırı merak ediyorum. Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın;)
Tik tok hesabım: EsmaAkgl9
INSTAGRAM hesabım: esma_agkl23
Şimdiden iyi okumalar
Bütün gece uyuyamamıştım yatağımda dönüp durmuştum, o isim bir zamanlar beni ele geçirmişti şimdi yine karşı karşıya gelmiştim.
Kaçırıldığımız gece bana beni hatırla deyip durmuştu, beynimi zorladıkça başım ağrımaya başlamıştı. O adamın benim çoçukluğumdaki yerini hatırlamaya çalışıyordum ama hatırlamakta güçlük çekiyordum.
Elimdeki araba anahtarını avucumun içinde sıkarak arabaya doğru ilerleyecekken"Yaren"sesiyle duraksayıp arkamı döndüm.
Yavuz arkamdan gelmişti"Efendim"dedim derin nefes alarak, karşıma geçip beni baştan aşağıya süzdüğünde kaşlarımı kaldırarak yüzüne baktım.
"Nereye gidiyorsun?"diye sordu.
"Biraz işlerim var onları halledeceğim"dedim yürümeye başladığımda oda benimle yürümeye başladı"Sen nereye gidiyorsun?"diye sordum.
"Haldun şerefsizi hakkında bilgi toplamam gerekiyor"dediğinde yüzüne baktım"Bizimle uğraşmayı seviyor, zayıf noktamızı bulma peşinde dikkatli ol"dedi uyarırcasına.
"Merak etme"dedim kestirerek"O adamı canım pahasına bulup devlete teslim edeceğim"dediğimde arabanın yanına gelmiştim çoktan.
"Kızını unutma"dediğinde başımı salladım, yüzünü iyice incelediğim de dudağının patlak olduğunu görmemle kaşlarımı çattım, bunu yapanı bulmak zor değildi"Eski kocan yaptı"dedi eskiyi vurgulayarak.
"Ondan uzak dursan iyi olacak"dedim
Dudağının kenarı kıvrıldığın da benim kaşlarım havalanmıştı bir kez daha"Onunla uğraşmak hoşuma gidiyor"diyerek bir adım daha atıp benim üzerime geldiğinde"Seni benimle görmeye dayanamıyor"
"Dayak yersin"dedim bende onun gibi gülümseyerek.
Bir eli saçlarıma çıktığın da beni arabaya yaslamıştı "Ben dayak yemem sadece izin veririm"dediğinde gözlerimi kıstım"Senin ESKİ kocan tam bir manyak"dediğin de ellerim gömleğinin yakasını buldu.
"Onunla uğraşma Yıldırım bir bakmışsın bozguna uğrayan sen olmuşsun"dediğimde kahkaha attı.
"Ne o ? onumu bana savunuyorsun portakal çiçeği"diyerek kulağıma fısıldadı.
"Kartları açık oynayalım"dedim derin nefes alarak başını sakladığın da"Sende beni paylaşamıyorsun"dedim.
"Haklısın sanırım seni paylaşamıyorum"
Dedikleriyle ellerimi göğsüne koyup itecekken göz göze geldiğim kişiyle durdum. Karadağ bizi izliyordu
"Ne oldu?"diye sordu Yavuz.
"Hiç.. Benim gitmem gerek artık"dediğimde geri çekildiğinde bir şey olduğunu hissederek
Yavuz arkasına dönerek onu görmüştü.Burak koşarak onun yanına geldiğin de kulağına bişeyler söylediğin de kaşlarını çatarak Burak'a dönmüştü. İkisi aralarında bir şeyler konuşmaya başladıklarında Yavuz bana dönmüştü, kısık gözlerle yüzümü inceliyordu ama yüzümde mimik kıpırdamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Çemberi
Teen Fiction"Beni sevdiğini söyledin!" "Yalandı" dedi acımasızca Yapma diyemedim, beni bununla imtihan etme diyemedim. Ne yapmam gerekiyordu?