Herkese merhaba nasılsınız iyi misiniz?
Beni soracak olursanız biraz üstümde kırgınlık var gibi üstümde neyse düzeleceğiz inşallah be ehehhehe.
Sınır yorumu: 1500
Birde şunu belirtmek istiyorum ailesel sorunlarım olduğundan dolayı bölüm geç gelebilir.
Yıldıza basmayı unutmayın lütfen:)
Tik tok hesabım: EsmaAkgl9
Instagram hesabım: esma_agkl23
Sizi bölümle baş başa bırakıyorum.
İyi okumalar....
"Çekil önümden!"dedim sertçe
"Çekilmiyorum!"
Onu itmeye çalıştıkça o beni bırakmamıştı."Sana çeki-"diyemeden beni kendisine çekmiş dudaklarını dudaklarıma kapatmıştı.
Belimden tutarak beni arabaya yasladığın da gözlerim kocaman açılmıştı.Dudakları o kadar hoyratça davranıyordu ki öfkesini almak ister gibiydi, anın şokuyla yerimden kıbırdayamamıştım.
Geri çekilecekken eli ensemi bulduğum da, izin vermemişti geri çekilmeme, alt dudağıma dişlerini geçirdiğin de acıyla inlemiştim.
Göğsünden hızla iterek tokadı bastığım da kafası sola yatmıştı."Napıyorsun sen!"diye bağırdım.
Baş parmağı alt dudağını bulup arsızca bana bakıp yaladığın da kaşlarımı çatmıştım."Dudaklarının tadı hala aynı."dedi sırıtarak.
Göğsünden bir kez itekledim
Güldü.
Göğsüne vurdum.
Kahkaha attı.
Manyak herif!
"Siktir git karşımdan!"diye bir kez daha göğsüne vurduğum da, karşımda arsızca gülüyordu."Seni adi!"dedim göğsüne vurarak."Şerefsiz! Pislik! Geber inşallah!"diye sıralamaya başladığım da göğsüne vurmamla inlemişti.
"Vurdun ya kızım sen beni."dedi yüzünü buruşturmuştu."Zalimlikte zirvesin."dediğin de başımı salladım."Şuna bak ya!"
"Oh olsun oğlum sana!"dedim kaşlarımı çatarak."Bir daha beni öp öldürürüm seni!"dediğim de sırıttı.
"Buna söz veremem."dedi
"Defolup gitsene sen!"dedim sertçe, başını iki yana sallayarak sırıttı."Seni unuttum ben! Sen yokken ne erkeklerle ilişkim oldu!"dedim yalan söyleyerek.
İşte şimdi sinirlenmişti.
"Yaren beni sinir etme!"dedi kaşları çatılarak.
"Manyak mısın sen ya! Hala karım diyorsun, boşandık biz boşandık! Unuttun mu gittin o lambayla evlendin."dedim.
"İsteyerek evlenmedim."diye bir gerekçe sunduğun da omuzunu silkmişti.
"Sonuçta evlendin!"
"Boşadım sonra."
"Beni rezil ettin insanların içinde!"
"Eşekliğime ver."
Durdum.
"İstemiyorum artık seni!"dedim
"Kendimi affettiririm."dedi
"Affetmem!"
"Peşinden ayrılmam."dedi çocuk gibi.
"Siktir git gözümün önünden!"dedim yanından geçip gittiğim de, arkamdan geldiğini biliyordum. Elimle dudaklarımı silip."Birde öpüyor şerefsize bak!"dedim öfkeyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Çemberi
Ficção Adolescente"Beni sevdiğini söyledin!" "Yalandı" dedi acımasızca Yapma diyemedim, beni bununla imtihan etme diyemedim. Ne yapmam gerekiyordu?