Merhaba güzellerim nasılsınız iyi misiniz?
Bölüm uzun oldu sindirerek okuyun lütfen.
Tik tok hesabım:EsmaAkgl9
INSTAGRAM hesabım: esma_agkl23
Beni takip ederseniz alıntıları okuyabilirsiniz
Bölümü yıldızlamayı ve çokça yorum atmayı unutmayın.
Sizi bölümle baş başa bırakıyorum:)
İyi okumalar...
Ateş Karadağ'ı ben vurmuştum..
Şimdi ölüyordu.
Zeynepin bağırma sesleri kulaklarımda uğuldamaya başlamıştı.Süleyman beyin en son duyduğum "Oğlum!"diye acıyla haykırması olmuştu.
Benim için bir devrin daha sonuna gelmiştik.
Ölmüş müydü?
Ölmesindi..
Burakın koşması, Zeynep'le Süleyman beyin bağırmaları hepsi birbirine karışmıştı. Bir zamanlar Ateşin bir kuş gibi kafese kitlemesi, şimdide kendisi o kafese girmişti.
Kuş özgürlük istiyordu..
Hayır artık kuş ölmek istiyordu...
Kuş Ateşin çemberine girmişti, o kafesten bir türlü kurtulamamıştı.
Aklından, kalbinden, zikrinden kurtulmamıştı..
Kuş ne kadar o kafesten çıksada yine o avcının yanına gelmişti. Avcı ona ne vermişti?
Avcının ölümü kuşun kanatlarını kesiyordu sanki. Avcı ölürse kuş tekrardan o kafese giremeyecekti.
"Oğlum ölürse bu hastaneden seni sağ çıkarmam doktor!"diyen Süleyman beyin sesiyle kendime geldiğimde, bakışlarım kapının önünde duran doktorlara kaydı."Duydunuz mu bu hastaneyi başınıza yıkarım!"
"Ateş bey derin bir uykuya daldı.... Üzgünüm."dedi doktor tedirgin bir sesle."Ne zaman uyanır bilemeyiz, zaman bize gösterecek."dediğinde Süleyman bey yakasına yapışmıştı."Bakın biz elimizden geleni yaptık! Lütfen sizde metanetinizi koruyun. Mermi damarı parçalamış elimizden geleni yapacağız."dediğinde Zeynepin yaşlı gözleri bana dönmüştü.
Yavuz tedirginlikle başımda bekliyordu, burda güvende olmadığımı biliyordu. Zeynepin ağzından çıkacak tek kelime, Süleyman beyin anlımın ortasından sıkacağı tek kurşuna bakardı.
"Ateş beyin iradesine kalmış, isterse uyanır."dedi doktor tekrardan.
Ateş Karadağ uyanmak istemiyordu...
"Oğlum uyanacak!"dedi sertçe Süleyman bey.
"Elimizden geleni yapacağız"dedi doktor emin bir sesle, Süleyman bey yakasını bıraktığında hemşireyle yanımızdan geçip gitmişti.
"Yaren artık gidelim."dedi Yavuz yanıma eğilip fısıldadığında, bana destek olarak ayağa kaldırmıştı."Hadi güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Çemberi
Roman pour Adolescents"Beni sevdiğini söyledin!" "Yalandı" dedi acımasızca Yapma diyemedim, beni bununla imtihan etme diyemedim. Ne yapmam gerekiyordu?