55.Bölüm

7.1K 522 114
                                    

Merhaba ballarım nasılsınız iyi misiniz?

Bölüm azıcık geç geldi farkındayım ama beni takip edenler biliyor, sınavlarım yüzünden biraz geç kaldı:)

Ama size up uzun ve heyecanlı bir bölüm yazdım umarım beğenerek okursunuz..

Sınır koymak istemiyorum finale az kaldığı için lütfen okumasan önce yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Instagram hesabım:
esma_agkl23

Tik tok hesabım:
EsmaAkgl9

Wattpad hesabım:
EsmaAkgl9

Bölüm şarkısı: Kahraman Deniz, Son durağım.. Emir Can İğrek, Kor

Beni takip ederseniz alıntılardan haberdar olabilirsiniz...

Sizi bölümle baş başa bırakıyorum.

İyi okumalar....

Bazı anlar sadece o an bu doğruymuş gibi gelsede sonrasında ki sonucu bazen kestiremiyoruz. Hayatımızda ki anlık bir hata yüzünüzden tepe taklak olabiliyorduk.

Tıpkı şu an gibi.

Belki de Burakın tek tutunacağı dalda böylece kırılıp gitmişti.

Ateş bas bas bağırırken Burak sanki onu duymuyormuş gibi, yaşlı gözlerle yüzüğü arıyordu ama yüzük çoktan dibi boylamıştı.

"Neden ihanet ettin bana!"diye Ateş Burakı sarsıp duruyordu."Kardeşim dedim lan ben sana! Bu hayatta sırtımı bir tek sana yasladım. Annemden babamdan bile en çok içimi sana açtım!"yüzüne bir yumruk daha atmasıyla Burak daha fazla dayanamayarak yere savrulmuştu."Kim için sattın lan beni!"üstüne oturarak yakasına yapışmıştı tekrardan."O alçağı kaçıracak kadar nasıl gözün döndü! Ulan sen gördün beni, gözünün önünde eridim bittim ben. Yıllarca annemle kız kardeşim yüzünden tükendim ben! Sen onu nasıl kaçırırsın."

"Zehra...Zehra için yaptım."dedi Burak fısıltıyla.

"Ne dedin sen!"yakasını bırakarak üsten Buraka bakıp kafasını iki yana salladı."Ne demek lan Zehra için yaptım!"

"Katilini söyleyecekti bana."dediğin de öksürdü.

"Sende buna inandın mı?"diye sordu yazık der gibi kafasını bir kez daha iki yana salladı. Belinden çıkarttığı silahı Burakın kafasına dayadığın da bir adım atacaktım ki durdum."İnandın mı oğlum sen buna! Senin yüzünden kızıma bir şey olsaydı ne yapacaktın lan! Söyle! O orospu çocuğu benim annemle, kız kardeşimin katili! sen nasıl yaparsın bunu?"

"Öldür."dedi Burak sadece. Elleri iki yana düşmüş Ateşe karşılık vermeden sadece bekliyordu. "Hakkettim öldür beni!"tekrardan öksürmesiyle kan kustu.

"Yazık lan sana! Çok yazık ettin kardeşliğimize. Herkesten beklerdim ama senden bunu beklemezdim!"diye silahı hırsla kafasına bastırdı. "Çok yazık!"

"Zehra içindi! Sadece çocuğumun, karımın katilini öğrenmek istedim. Sen biliyorsun ne kadar aradığımı, ama yok bulamadım Ateş! O şerefsiz bana söyleyeceğini söyl-"

Üstünden kalktığın da öfkeden gözü dönmüş bir halde silahı Buraka çevirdi."Bir daha gözüm seni görmesin! Etrafım da görmeyeceğim seni, bitti benim senin gibi bir kardeşim yok!"diye bağırdı.

Başını iki yana salladı göz yaşları içinde."Kardeşim deme öyle."diye Burak zar zor ayağa kalkıp elinin tersiyle göz yaşlarını sildi."Senden başka kimsem yok! Anam yok, babam yok, bu hayatta sevdiğim kadını kaybettim ben! Sende bana sırtını dönersen ölürüm ben!"diyerek bir adım yaklaştığın da, Ateş geri çekildi.

Ateşin ÇemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin