(yapmanız gereken sadece küçük yıldıza basmanız arkadaşlar emek veriyorum iyi okumalar:)
Alıntılardan haberdar olmak için. Tik tok hesabım: EsmaAkgl9
Instagram hesabım:
esma_agkl23İyi okumalar...
Ateş karşımdaydı çok sinirli görünüyordu. Yada beni öldürebilecek gibi bakıyordu. Onu dinlemediğim için mi bu kadar öfkeliydi ? gözlerinden şimşekler çakıyordu.Yumruklarını sıkarak Selime ve bana doğru geldiğin de, İçimden az önceki konuşmayı duymaması için dua ediyordum.
Selim anlamamış gözlerle bana bakıyordu. Ateş masayı iyice yaklaştığın da ellerini yumruk yapıp. "Ne oluyor burada Yaren?"diye sorduğun da bakışları bana çevrildi."Bu herif kim?"dişlerinin arasından tıslayarak. Cevap alamadığın da tekrardan öfkeyle"Yaren kim bu dedim sana!"
Selim elini öne uzatıp"Merhaba herif diye bahsettiğiniz kişinin adı Selim."dediğin de Ateşin bakışları Selime çevrildi."Asıl siz kimsiniz?"
Selim sen sus bence ateşe körükle gitme.
Ateş Selim'in onu uzattığı eline ters ters bakıp Selime alayla, küçümser gibi baktı.
"Kim bu herif Yaren? Bir daha sormayacağım!"diye sordu tekrardan aynı öfkeyle.
Derin bir nefes alarak Ateşe döndüğüm de"Okuldan arkadaşım. Selim"dediğim de kaşları çatılmıştı.
"Sen kimsin"diye sordu Selim.
"Karşında ki kadının kocasıyım!"dedi buz gibi sesi ürpermeme neden oldu.
Ne dedi az önce yaren?
Duymadın mı kocasıyım dediSelim gözlerini kocaman açarak anlamsız gözlerle bana baktı"Sen evlendin mi?"diye sordu şaşkın bir sesle.
"Seli-"lafımı bölen Ateşin sesiydi.
"Bir daha seni karımın etrafın da görmeyeceğim!görürsem sonuçlarına katlanırsın."dediğin de göz dağı vermişti."Beni anladığını düşünüyorum delikanlı."Selimin kaşları havalandığın da afallamıştı, bana bakmıştı ki"Ve göz ucuyla bile bakmayacaksın!"
"Tehdit mi ediyorsun sen beni?"diye sordu Selim üsteleyerek.
"Tehdit mi?"diye sordu sorar gibi, alayla dudakları kıvrılmıştı."Ben tehdit etmem yaparım delikanlı"Ateşin bakışları bana döndüğün de, hızla bileğimden sıkıca tutmuştu.
"Bırak bileğimi!"dedim öfkeyle.
Hızlı adamlarla arabaya doğru çekiştirmeye başladı. Selimin şaşkın bakışlarını arkamızdan gördüğüm de kısa süre için de arabanın yanına gelmiştik.
Kapıyı açarak beni neredeyse arabanın içine paçavra gibi fırlattığın da, kapıyı kıracak şeklinde üstüme kapattı. Sinirle arabanın etrafında dönüp sürücü koltuğuna oturup kapısını serçe kapatmıştı.Gaza bastı, sokakta lastiğin çığlık sesi duyulmuştu çok hızlı gidiyordu, bende emniyet kemerimi bağlamıştım."Ben senin kölen değilim!"diye bağırdım."Duydun mu?!"
Cevap vermek yerine daha da hızlı gitmeye başlamıştı. Koltuğa sinmiştim her an bir yere bodoslama girebilirdik. Direksiyonu tutan parmakları bembeyaz kesilmişti, direksiyonu sıkmaktan.
Hiçbir şey demiyordu, sadece sert bakışlarla yola bakıyordu. Derince nefesler alıp veriyordu Bakışlarım Ateşe döndüğünde."Biraz yavaşla çok hızlı gidiyorsun, kaza yapacağız!"dedim hızla, beni duyduğundan bile emin değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Çemberi
Teen Fiction"Beni sevdiğini söyledin!" "Yalandı" dedi acımasızca Yapma diyemedim, beni bununla imtihan etme diyemedim. Ne yapmam gerekiyordu?