6. Bölüm

33.4K 1.9K 330
                                    

Arkadaşlar küçük yıldıza basmayı unutmayın ve çok ça yorum yapmayıda unutmayı.

Umarım beğenerek okursunuz.

İyi okumalar.

Ecrin karşım da inanmaz gözlerle bana bakıyordu, elini anlıma koyup duruyordu, etraftakiler'de bana ve Ecrine bakıyordu şaşkınca, Ecrin'in elini anlımdan çekerek kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. "Ecrin ne yapıyorsun? iyiyim ben."dedim nefesimi savurarak.

"Hayır iyi değilsin, ateşin de yok senin!"diye mırıldandı anlamsızca.

"Kızım bir dur ya! anlatacağım biraz bekle! Ve bağırmadan konuş etraftakiler bize bakıyor."dedim bir yandan da çantamdan telefonumu çıkartıyordum.

O manyaktan izin almak bana koyuyordu hele ki bu sabah yaptıkları, ama bir daha o karanlık odaya gitmekte istemiyordum.

Ecrin merakla bir elimde ki telefona, bir bana bakıyordu hala şaka yaptığımı düşünüyordu ama keşke şaka olsaydı.

Telefondan numarasını bulup arayıp kulağıma götürdüm. Ecrin meraklı gözlerle hala bana bakıyordu

"Söyle?"diyen sert sesini duyduğum da, derin nefes almıştım. Ecrin'in bakışları hala yüzümdeydi, gülümsemeye çalışarak Ecrin'e baktım.

"Ecrinle biraz oturacağız."dedim saçımı kulağımın arkasına sıkıştırarak."Korumalarıda geri çekersen sevinirim."

Beni okula bırakmamıştı ve korumalar da beni bırakmamışlardı, ama şimdi okulumun önündeydiler.

"En fazla bir saate evde ol Yaren."dediğin de arkadan hışırtı sesleri gelmişti."Çok dolanma."

"Geleceğim işte eve! Saat vermene gerek yok."

"Benimle pazarlık yapma bir saate evde ol! Ve o meraklı arkadaşına hiç birşey anlatma...sonra canın sıkılmasın."dediğin de göz dağı veriyordu.

"Tamam!"dedim bıkkın bir sesle."Bir saate evde olurum, korumalara söyle gelmesinler."

"Hayır onlar yanından ayrılmayacak! geç kalma aradığımda telefonun açık kalsın, ters bir hareketinde olacakları biliyorsun!"dediğin de arkadaki hışırtı sesleri daha da çoğalmıştı.

"Kapatıyorum."dedim.

Cevabını beklemeden telefonu yüzüne kapatmıştım. Ecrine dönüp kocaman gülümsedim."Gidebiliriz artık."dedim bir yandan da koluna girmiştim.

"Yaren neler oluyor ciddimisin? şaka yapmıyorsun değil mi?"dediğin de inanmıyormuş gibi başını iki yana salladı."Şaka değil mi?"

Keşke.

"Hayır şaka yapmıyorum, hadi gel anlatacağım oturalım bir yerde söz anlatacağım."dedim kolundan çekiştirerek.

Ecrinle cafeye doğru yürüyerek on dakikanın sonunda, cafeye gelerek cam kenarına denize bakan tarafa oturmuştuk. Meraklı bakışları benim yüzümde oyalanıyordu.

Arkadan gelen korumalar da kapının yanında beni izliyorlardı. Ecrin bakışları kısaca korumalara döndüğün de sudan çıkmış balık gibi korumalara bakmıştı."Anlat artık Yaren! ne demek bunlar, bu adamlar da kim!"diye sorduğun da nefesimi savurmuştum sıkıntıyla.

"Ben evlendim."dedim lafı gevelemeyerek. Ecrin bir an affaladı, sonra inanmaz gözlerle bana baktı gülerek.

"Kızım şaka yapmayı bırak! neredesin sen kaç gündür nerede uyuyorsun, aramıyorsun da haber de vermedin! Öldüm meraktan."dediğin de elini tutarak susmasını sağladım.

Ateşin ÇemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin