42.Bölüm

12.2K 832 482
                                    

Merhaba güzellerim nasılsınız iyi misiniz?

Beni soracak olursanız harikayım ehehehe

Arkadaşlar yarın eğer müsait olursam Instagramda soru cevap yapalım ne dersiniz?

INSTAGRAM hesabım esma_agkl23

Tik tok hesabım: EsmaAkgl9

Beni takip ederseniz sevinirim

Uzun bir bölüm oldu lütfen yorumlarınızı esirgemeyin, ben heyecanla yazarken hiç yorum gelmemesi beni bir tık üzüyor diyebilirim.

Neyse hadi kaçtım ben yorumlarda buluşalım

İyi okumalar....



"Zaman yok!"diye bağırdı Burak."Aptal bırak şu kapıyı açmayı!"dedi.

"Bırak lan kolumu! Onu ateşler içinde mi bırakayım"diye bağırtırsını duydum"Karımı ateşler içinde mi bırakayım! Gerekirse bende onunla ölürüm!"dedi sertçe.

Kapıya üst üste darbeler indiğinde, kapı açılmıştı ama Burakın sesi ortaya bomba etkisi yarattı"KAÇ PATLAYACAK!"diye bağırdı.

Gözlerim yarı açık baygındı, kendimi biraz zorlayarak gözlerimi açtığımda, Ateş kapıyı açıp beni kucağına alması bir olmuştu."KOŞ!"diye bağırdı.

Ateşin koşmasıyla saniyeler içinde arabanın patlaması bir olmuştu, kulaklarımı sağır edecek cinstendi.

Ateş yere düşmüştü ama üstüme kapanmasıyla bacağımın ağrısı yüzünden inlemiştim.

"İ-iyimisiniz?"diye sordu Burak nefes nefese kalmış bir sesle, yanımıza koştuğunda, Ateş üstümden çekilmişti"İyisiniz demi yok bir şeyiniz?"

"Yaren?"dedi Ateş ellerini yanaklarıma koyarak bana baktığında, yüzümü buruşturdum acıdan dolayı"İyi misin?"

"Bacağım"dedim yutkunarak.

"Dur kıbırdama sakın!"diyerek bacağıma baktığında"Yara falan yok ama biz yinede gösterelim hastaneye"dedi.

"Ne istiyor senden bu adam?"diye sordu Burak dehşetle arabaya bakarak"Az daha ölecektin!"dedi.

Cebimde bir şey titremeye başladığında, Hızla cebimden telefonumu çıkarttım, gizli numara...

"Haporlere ver"dediğinde Ateş başımı sallayarak sesi dışarıya verdim.

"Alo?"dedim. Boğazım kup kuru olmuştu.

"Demek ölmedin?"diye sordu Kahkaha atarak.

"Kimsin sen!"

"Haldun Akar! Hani beni oyuna getirmeye çalıştığın adam...Yanlış adamla uğraşıyorsun yıllardır Yaren!"dedi sertçe.

"Sana yemin ederim seni bulup hapislerde çürüteceğim!"dedim.

"Ben de sana yemin ederim ki! Ölümün benim elimden olacak!"dedi ant içerek"Tetikte kal Yaren, uyurken bile dikkatli ol! Her zaman ensende olacağım."dedi.

Ateşin ÇemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin