36.Bölüm

14.6K 933 926
                                    

Merhaba güzellerim nasılsınız bakalım ?

Beni soracak olursanız daha iyiyim iyi olmaya gayret gösteriyorum sizi çok özlemişim

Yorumlarda görüşmek üzere

Bu bölümde çokça yorum yapın çünkü düşüncelerinizi merak ediyorum.

Tik tok hesabım: Esma Akgl9

İnstegram hesabım: esma_agkl23

Beni takip ederseniz sevinirim bölümle ilgili paylaşımları ordan yapıyorum.

Yıldıza basmayı ve çokça yorum yapmayı unutmayın:)

İyi okumalar 🍁

"Zeynep!"

"Zeynep dur!"

Zeynep elindeki bıçakla üstüme yürüdüğünde geriye geriye gitmiştim"Benim bir suçum yok!"dedim bağırarak deli gibi ağlıyordum ama o beni duymak yerine, elindeki bıçağı sımsıkı tutarak öfkeyle bana bakıyordu.

"Sen hayatımıza girmeseydin böyle olmayacaktı!"diye haykırdı.

Gözleri öfkeden kıpkırmızı kesilmişti hızla başımı iki yana sallayarak "Yemin ederim benim suçum değildi"dedim arkaya doğru gidecekken ayağım takılarak yere düşmüştüm."Ah!"diyerek acıyla inlemiştim.

"Abim senin yüzünden bu hale geldi!"diye birkez daha bağırarak tam tepemde dikilmeye başladı.

"Hayır hayır! Benim yüzümden değil!"dedim göz yaşları içinde sayıklayarak"Yeter ne olur"dedim acı içinde.

"Sen çok kötü bir kadınsın!"diye bağırdı.

"Ben kötü değildim ki"diye mırıldandım, acı içinde bakışlarım tepemde dikilen Zeynep'e çevrildi "Beni buna iten abindi!"diye bağırdım.

"Onu öldürdün"diye fısıltıyla konuştuğunda ürpermiştim.

Öldürmek.

"Oda beni öldürdü"diye fısıldadım acıyla dudaklarım kıvrılmıştı"O benim içimdeki küçük çocuğu öldürdü!"

"Sende öleceksin!"diyerek elindeki bıçağı hızla kalbime sağladığında gözlerimden yaşlar süzülmüştü.

Kalbim darmaduman olmuştu.

Kalbim acıyordu.

Kalbim çok acıyordu...

Üstündeki gömlek kana bulanmıştı "Beni öldüren abindi"diye fısıldadım

"Sen abimi öldürdün!"diye bağırıp tekrardan bıçağı kalbimden çıkarıp göğsümün orta yerine sapladı."Senin yüzünden benim abim öldü"

"Yaren!"

Uzaklardan duyduğum ses kulaklarıma çarpıyordu.

"Uyan kabus görüyorsun"

Kabus..

"Yar-"

Gözlerimi hızla nefes nefese açtığımda gerçekten ağladığımı yeni fark ediyordum. Ateş tepemdeydi endişeli gözlerle bana bakıyordu.

Abimi sen öldürdün

"İyi misin?"diye sordu masadan bir bardak su doldurup bana uzattığında cevap vermeyerek hızla elinden alarak bardağı kafama diktim.

"Geçti"diyerek kollarını bana sardığında saçlarımın üstüne dudaklarını bastırmıştı"Sadece kabustu"

Kafamı göğsüne koyup kalp atış seslerini dinlediğimde derin bir nefes almıştım. Titrediğimi yeni fark ediyordum.

Ateşin ÇemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin