34.Bölüm

16.9K 852 656
                                    

Merhabaaa :)

Nasılsınız iyimisiniz güzellerim?

Beni soracak olursanız bu haftayı çok kötü geçirdim sanırım salgın var ve çok kötü hasta oldum sizde dikkat edin:)

Bölüm sınır geçilmişti geçen hafta hepinize çok teşekkür ederim.

Yorum sınırı:2000.K

Tiktok hesabım: EsmaAkgl9

İyi okumalar yorumlarda görüşmek üzere 🌠🖤🌠

Güneşin doğumu odaya yansıdığın da gözlerimi hafifçe kırparak, gözlerimi yeni güne açmıştım, kıbırdandığım da duyduğum mırıltı sesiyle bakışlarım yan tarafımdaki Ateşe dönmüştü.

Kafam çıplak terli göğsündeydi, dudakları aralanmış, birşeyler mırıldanıyordu, simsiyah gür saçları anlına düşmüştü parmaklarım göğsünün üzerinde kıbırdıyordu.

Dün gece

Dün gece tamamen birbirimize ait olmuştuk bu cümle aklımı başımdan alacak kadar kalbimin ritmini değiştiriyordu.

Bütün gece kulağıma beni sevdiğini fısıldayıp durmuştu. Dudaklarımda asılı kalan gülümsemeyle Ateşe bakıyordum.

Vücudum da onun izleri vardı tamamen ona ait olmuştum. Yataktan onu uyandırmadan sabahlığımı alıp üstüme geçirmiştim. Oda oldukça dağılmış kıyafetlerimiz her yere fırlattılmıştı.

Ayağa kalktığımda ağrıdan dolayı yüzüm buruşmuştu ama katlanılmayacak bir acı değildi. Sıcak suyun altına girsem gevşeyebilirdim küçük adımlarla banyoya girip, üstümdeki sabahlığı çıkarıp aynanın karşısına geçtim.

Vücudumda gördüğüm izlerle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı, vücudumun çoğu yerinde kızarıklıklar vardı.

Boynum

Elim boynuma gittiğinde şaşkınca aynaya bakıyordum, kafamı iki yana sallayarak duşa kabine girdim. Sıcak suyu ayarlayıp altına girdiğimde kasıklarımda ki ağrı az çokta olsa azalmıştı.

Life biraz duş jeli sıkıp vücudumdaki dün gecenin izlerini silmiştim, tamamen rahatlayana kadar sıcak suyun altında beklemiştim.

Bornozu üstüme geçirerek banyodan çıktığımda, Ateşin hala uyuduğunu görmüştüm. Kafamı iki yana sallayarak dolaba ilerledim dolaptan iç çamaşırı ve kırmızı bir elbise çıkartmıştım, hemen hemen dizlerimin altında biten bir elbiseydi

Banyoya tekrardan giderek üstümü değiştirip saçlarımıda kurutarak açık bırakmıştım. Banyodan çıktığımda Ateşin hala uyumasıyla odadan çıkıp aşağıya indim.

Oldukça aç hissediyordum işe kahvaltı hazırlayarak başlasam iyi olacaktı, mutfağa ilerleyerek dolaptan yumurta çıkartarak tezgaha koydum, diğer malzemeleri de çıkartıp tezgaha koymuştum.

İşe menemen yapmakla başlamıştım, kısa sürede menemeni yapıp masaya koymuştum, kahvaltılıklarıda çıkartıp masaya dizmiştim, çayda hazır olduğunda masaya bakarak gülümsedim.

Geriye Ateşin uyanması kalmıştı sanırım oda bana düşmüştü. Saçlarımı geriye atarak üstüme küçük bir düzen verip yukarı çıktım.

Odaya girdiğimde hala uyuduğunu gördüğümde gözlerimi devirmiştim "Mübarek kış uykusuna yattın"dedim söylene söylene yatağa ilerleyerek.

Bakışlarım kollarına indiğinde tırnak izlerini görmemle yüzümün yandığını hissetmiştim, adamın her yerini çizmiştim resmen.

"Ateş"dedim kolunu hafifçe dürterek ama o uyanmak yerine yatağa daha da yayılmıştı"Kalksana kahvaltı edelim"dedim birkez daha dürtükledim.

Ateşin ÇemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin