-"Τελικα δεν εισαι τοσο κακος, στριμμενος, σπαστικος οσο δειχνεις.." λεω χαζογελωντας στην αγκαλια του..
Ειναι τοσο ωραια εδω μεσα... πωω κσι μυριζει υπεροχα....
Απλα πειρασμος...!!!!
Παντως η αγκαλια του ειναι ασφαλεις.... Δεν σε βρισκει τιποτα εδω μεσα... και δεν κυνδηνευεις απο οπιδήποτε...
Αχχ τι σκεφτομαι τωρα... Δεν ειμαι καλα...
-"Ευχαριστω... αλλα δεν δειχνω σπαστικος και στριμμενος οπως λες.... εσυ εισαι γκρινιαρα.. ζηλιαρα...και τα θελεις ολα δικα σου..." απανταει χαμογελωντας...
Θα τον σκοτωσω
-"Ευχαριστω.... " επαναλαμβανω την προηγουμενη λεξη του.
'' Μην μ'ευχαριστεις μωρο μου.... Την αληθεια λεω- "
-"ΣΚΑΣΕ" διακοπτω και γελαει...
-"Εισαι και αγρια.. " λεει προστυχα και τον χτυπω στον ωμο..
-"Ηλιθιε.."
-" Τι με ειπες..??? Τι τι τι..??? Ηλιθιος..??? Εγω..???? Χιιι.... θα πεθανεις τωρα.... " λεει και με ριχνει πισω στο κρεβατι μου ερχοντας απο πανω μου...
-"Χαχαχα ναι εε..??? Απο ποιον..??? Απο εσενα..??? "
-"Ναι μανταμ... απο εμενα... δεν σου εχουν πει οτι εγω πεθαινω οοοολα τα κοριτσια..??? Ειδικα εσενα που με ειπες ηλιθιο... ΤΟΛΜΙΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΝΑΝ ΘΕΟ ΗΛΙΘΙΟ..??? " φωναζει παιχνιδιαρικα και γελαω δυνατα..
Πριν προλαβω να τον σταματησω, αρχιζει και με γαργαλαει... Ωχχ γιατι τωρα..??? Δεν προκειτσι να το σταματησει ...!!!
-"Χαχαχα Ζα-Ζαυν.. μη... σταματα... χαχα"
- "Κανε με .." προκαλει.. Προσπαθω να τον τραβηξω απο πανω μου... αλλα ματαια... ειναι πολυ πιο δυνατος απο εμενα... και ετσι συνεχιζει να με γαργαλαει...
-"Σε παρακαλω..... θα κανω ο,τι μου ζητησεις... "
-"Ο, τι ο,τι ο,τι..??? " σταματαει για λιγο...
-"Ωχχ.. οχι... Θα κανω ο,τι θες εκτος απο κατι προστυχο που εχεις στο μυαλουδακι σου.. " λεω καο γελαει..
-"Ενταξει... " συνεχιζει να με γαργαλαει...
-"Χαχαχαχ καλα.... ενταξει.. θα πω ο,τι θες... εκτος το《Εισαι πανεμορφος, σεξι, μου αρεσεις πολυ, απλα ντρεπομομουν να σου το πω"
Τοτε χαμογελαει... αφκυ εχει σταματησει να με γαργαλαει, απλα εχει 'κλειδωσει' τα χερια μου πανω απο το κεφαλι μου, και χρησιμοποιει μονο το αριατερο του για να τα κρατησει εκει σταθερα..
YOU ARE READING
Ο συγκάτοικός μου
FanfictionΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...