Chapter 15

6K 488 17
                                    

Οταν φτάνουμε στο σπίτι, ο Ζαυν αφηνει τις πιτσες στο τραπεζακι του σαλονιου μας, και ξαπλώνει στον καναπε...

Οταν πηγαινω στην κουζινα για να παρω πιατα, βλεπω πως ο νεροχυτης ειναι αδειος, και δεν υπαρχουν πουθενα τα πιατα που επλενα απο το πρωι που φαγαμε πρωινο..

Χαμογελαω στη σκεψη πως ο Ζαυν τα σκουπισε, αλλα στεναχωριεμαι που εχασα κατι τετοιο...

Ξαφνικα εγινε νοικοκυρης... Λες να φορουσε και ποδια..???

Xαχα.. όχι... Διωχνω την εικονα απο το μυαλο μου πριν γελασω δυνατα...

Πηγαινω τα τρια πιατα στο σαλονι και καθομαι στον καναπε αναμεσα τους...

Ο Ζαυν ανοιγει την τηλεοραση και βαζει μια αθλια ταινια απο αυτες που του αρεσουν και χαμογελαει...

Μεσα σε δευτερολεπτα αρπαζω το τηλεχειριστηριο απο τα χερια του, και αλλαζω αμεσως καναλι...

Αφου μαλωνουμε για λιγο, και κοιταμε ο ενας στα χειλη του αλλου συνεχεια, συμφωνει να δουμε την κωμοδια που διαλεξα εγω.... Λιγη ωρα αργοτερα γελαω με μια ατακα της, και ο Ζαυν με κοιτα περιεργα..

-''Τωρα που ειναι το αστειο..???? . '' λεει θυμωμενος... Λογικα δεν το διασκεδαζει και πολυ, αλλα δεν με νοιαζει και πολυ... Βασικα καθολου..  

-'' Να παρακολουθεις για να καταλαβεις.. '' δεν παιρνω τα ματια μου απο την οθονη..

Κλεινει αποτομα την τηλεοραση, και ερχεται μπροστα μου πιεζοντας τα χειλη του σε ενα φιλι..

-'' Ωωχχ.. μάλλον δεν έπρεπε να ημουν εδω..  ''

-'' Πως μπαινεις ετσι μεσα..???? Ειδοποιησε λιγο.. κανε ενα θορρυβο.. κατι.. '' θυμωνει μαζι της ο Ζαυν και εκεινη σταματα αποτομα...

-"Ζαυν κόφτο.. '' τον μαλωνω οταν την βλεπω να βουρκωνει...

-'' Μα δεν την ειδες..???? Και τι φωναζει σαν χαζο..??? ''

-'' Να σου θυμισω πως δεν ειναι η μονη που μπαινει ετσι σε δωματιο αλλων.. και στο κατω κατω, μια χαρα μπηκε, δεν χρειαζοταν να βγαλει και ανακοινωση οτι ερχεται.. απο την στιγμη που καθομαστε στο σαλονι... οποτε προσεχε πως της μιλας, γιατι δεν φταιει εκεινη.. '' φωναζω και εγω πλεον...

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now