Chapter 6

6.3K 549 5
                                    

-"Δεν θα τα παμε καλα μαζι του... " λεει θυμωμενος και σηκωνεται απο το κρεβατι...

-"Ελα ρε μωρο μου... μην ασχολεισαι μαζι του.... μην θυμωνεις...!!!! Δεν ηρθες εδω να εισαι θυμωμενος.... σε παρακαλω...!!! " λεω λυπημενα...

-"Πφφ.. καλα... " απανταει και με αγκαλιαζει...

-"Παμε τωρα πριν ερθει παλι... " λεει και βγαινουμε απο το δωματιο μου αγκαλια.... Βλεπουμε τα αγορια να καθονται στους καναπεδες, και τους χαιρεταμε....

Αφου ο Τζέιμς γνωριζεται μαζι τους, καθομαστε και εμεις ο ενας διπλα στον αλλον.... ομως δυστυχως στα δεξια μου ειχα τον Ζαυν...

Μολiς καθησαμε κατω, εκεινος συνεχιζε να χαμογελα σαν χαζο... ως συνηθως...

Δεν του εδωσα σημασια, και ακουμπησα το κεφαλι μου στο στηθος του Τζέιμς, και εκεινος περασε το χερι του γυρω απο την πλατη μου...

Ενω ολοι τους συζητουσαν για διαφορα θεματα, και ο Τζέιμς πλεον ηταν συμμετειχε στην σηζητηση τους, εγω δεν πολυακουω αυτα που λενε....

Το μυαλο μου ταξιδευει στον διπλανο μου, και καταλαβαινω πως αυτο που καναμε σημερα... ηταν ενα λαθος.... ωραιο λαθος... αλλα λαθος...!!!!

Δεν επρεπε να ξαναγινει... απο την στιγμη που ο Τζέιμς μου φαιρεται τοσο καλα.... ακομα και εκπληξη μου εκανε.... ενω ο Ζαυν δεν θα το εκανε ποτε αυτο για εμενα....

Και εγω τι εκανα ως ανταλλαγμα στον Τζέιμς...??? Να φιληθω πανω απο δυο φορες με τον Ζαυν, και παραλιγο να τον απατησω μαζι του... αν δεν μας ειχε διακοψει το κουδουνι....

[...]

Λιγη ωρα αργοτερα, ο Ζαυν σηκωνεται αποτομα απο τον καναπε, και πηγαινει στην κουζινα.... Συνεχιζω να μην του δινω σημασια, παρ'ολο που τον ακουω πως κατι ψαχνει στα συρταρια..

. -"Αντισον... που ειναι η τσιγαροθηκη μου..??? " ρωταει...

-"Στο συρταρι κατω απο τα μαχαιροπιρουνα...!!! " απανταω αδιαφορα... αλλα απορω αν ξερει και τα μαχαιροπιρουνα που βρισκονται... Ο Ζαυν σπανια τρωει εδω μεσα... συνηθως συχναζει στα φαστφουνταδικα με τους φιλους του... ή οταν ερχονται εκεινοι εδω... παραγγέλνει απ'εξω....

-"Δεν την βρησκω.. " λεει ξανα...

-"Γρρ.. " γκρινιαζω κι σηκωνομαι... Πηγαινω στην κουζινα, ανοιγω το δευτερο συρταρι, την παιρνω, και του την δινω χωρις να του πω τιποτα....

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now