Chapter 28

4.5K 420 23
                                    

'' Τι εγινε..??? Ακομα δεν ηρθαμε, αρχισαμε να φλερταρουμε μπροστα μου..??? '' τα ματια του κοιτουν ολους τους ανθρωπους που κινουνται μπροστα μας, εκτος απο εμενα, καθως καθεται διπλα μου.

Μου δινει το ποτο μου, και πινει λιγο απο το δικο του.

'' Τι λες μωρε...??? Να χορεψουμε μου ζητησε το παιδι.. '' γελαω πνιχτα στην προηγουμενη αντιδραση του..

Ζηλεψε... ακομα ζηλευει.. αλλά πρεπει να σκεφτει οτι απερριψα τον νεαρο για να ειμαι μαζι του..

'' Λιγες εχει εδω μεσα και ζητησε απο εσενα να 'χορεψετε' ..??? '' με κοιταει στα ματια καθως χαμογελαω..

'' Δεν εχεις και αδικο.... Αλλά όπως ειπε και ο ιδιος, ζητησε απο εμενα γιατι ημουν η πιο ομορφη... '' ακουμπαω το κεφαλι μου στον ωμο του, και ισα που ακουμπω τα χειλη μου για να γευστω το ποτο..

'' Θα τον- ''

'' Ζαυν χαλαρωσε... ηρθαμε να περασουμε ωραια ... Αφου του ειπα 'οχι' .. ποιο ειναι το προβλημα τωρα..?? ''

'' ..καλα... '' ξεφυσαει και περναει το χερι του στους ωμους μου πανω στον καναπε..

'' Που ειναι οι άλλοι..??? Γιατι αργουν τοσο..?? '' σηκωνω ελαχιστα το κεφαλι μου ισα για να τον βλεπω..

'' Δεν ξερω μωρο μου.. οπου να'ναι θα'ρχονται.. '' ακουμπαει το πιγουνι του απνω στο κεφαλι μου..

Η καρδια μου φτερουγιζει καθως τον ακουω να με λεει ''μωρο'' του, και δεν μπορω να κρυψω το χαμογελο μου..

'' Θελεις να χορεψουμε μεχρι να ερθουν..?? Αρχιζω και βαριεμαι... ''

'' Τωρα δεν προλαβαινουμε... ηρθαν...'' ανακοινωνει και κοιταζω προς την πορτα, για να βρω την Σαμ και τον Χαρρυ να ψαχνουν στον χωρο για εμας..

Η Σαμ και ο Χαρρυ.??? Απο που και ως που μαζι αυτοι..??? Λογικα η Σαμ θα ζητησε απο τον Χαρρυ να την φερει... κατι θα επαθε το αυτοκινητο της..

Σηκωνω το κεφαλι μου απο τον ωμο του Ζέιν, και πηγαινω πιο διπλα του για να καθησουν και κεινοι..

'' Πω πωω.. τι βλεπω..?? Η Αντισον μαζι μας..??? '' σχολιαζει ο Χαρρυ καθως βαζει την Σαμ να καθησει στα ποδια του..

Γουρλωνω αργα τα ματια μου, και προσπαθω να μην δειξω την εκπληξη μου..

'' Γεια σου κι'εσενα..!!! '' τον ειρωνευομαι και ο Ζαυν γελαει..

'' Και με τον Ζέιν διπλα-διπλα...!!! '' συμπληρωνει η Σαμ..

'' Τι γινεται μ'εσας..??? '' ρωταει πονηρα..

'' Να μην σε νοιαζει... Πατε παραγγειλετε να πιειτε.. '' απανταει ο Ζαυν και με τραβαει κοντα του.

'' Αχα... καταλαβα.. '' γελασε η Σαμ..

'' Ποιοι άλλοι θα ερθουν..??? '' σηκωσα το κεφαλι μου πανω για να ρωτησω τον Ζαυν, οταν πλεον ειμασταν μονοι μας..

'' Ο Λουι, ο Νάιαλ και ο Πέιν με τις κοπελες τους.. '' με φιλαει πεταχτα, και μπορω να γευστω την γευση του ποτου στα χειλη του..

'' Τι ωρα θα ερθουν οι αλλοι..??? '' ρωταει ο Ζέιν τον Χαρρυ οταν γυρνανε παλι και καθονται οπως και πριν..

'' Μονο ο Νάιαλλ θα ερθει... οι αλλοι εχουν δουλεια.. '' απανταει ο Χαρρυ..

'' Μάλιστα... ''

'' Μεχρι να ερθουν οι αλλοι παμε να χορεψουμε..??? '' προτεινει η Σαμ.

'' Αντε... σηκωθειτε.. '' συμφωνησε ο Ζέιν.

'' Παρεπιπτοντως.. δειχνεις πανεμορφος σημερα. '' σχολιαζει η Σαμ..

Πλακα μου κανει τωρα ετσι..???? Του την πεφτει ακριβως μπροστα μου, και μπροστα στον Χαρρυ..??

Πριν της ριξω το ποτο μου στο προσωπο, θυμαμαι οτι ειναι ''κολλητη μου'' , και θα ηταν αγενεια...

'' Δειχνεις πανεμορφος σημερα.. '' επαναλαμβανω με τσιριχτη φωνη στον Ζέιν, μολις αρχιζουμε να χορευουμε..

Τα χερια του ειναι τυλιγμενα γυρω απο την μεση μου, και τα δικα μου στιριζονται στο σβερκο του..

'' Ποιο ειναι το προβλημα σου Αντισον..??? Ζηλευουμε που ειμαι πανεμορφος..??? '' ειρωνευεται παιχνιδιαρικα στο αυτι μου..

'' Οχι καλε.... Αλιμονο..!!! Μην αμφισβητησουμε και την μοναδικη ομορφια σου..!! ''γελαω και με διακοπτει φιλωντας με δυνατα..

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now