Chapter 22

5K 458 0
                                    

ΖAYN'S POV

-'' Τι λοιπον..?? '' δεν με πιστευει... Εμμ.. φυσικα... τετοιος ειμαι..

-'' Θελεις να ειμαστε μαζι..??? ''

-''Ζαυν.. με δουλευεις..???? Την μια με αρπαζεις κυριολεκτικα εξω απο το δωματιο μου, επειδη ετσι θελεις, και τωρα με ρωτας αν θες να ειμαι η κοπελα σου..?? '' ξεκιναει να φευγει, αλλα την κραταω απο το χερι φερνοντας την ξανα 'πανω' μου... Πρεπει να καταλαβει οτι το εννοω... Θελω να ειμαι μαζι της...

-'' Συγνωμη για πριν... λοιπον.. το εννοω... Δεν κανω πλακα.... Εξαλλου ξερεις, οτι δεν μ'αρεσουν τετοιου ειδους πλακες..''

-'' Και εγω γιατι να σε πιστεψω..??? Που το ξερω οτι μολις πω το ΄ναι΄δεν θα αρχισεις να γελας, λεγοντας οτι ηξερες πως θελω να ειμαστε μαζι... ''

-'' Θα επρεπε να το ξερεις αυτο Αντ... Δεν θα το εκανα ποτε αυτο... Οχι σ'εσενα.. ''

-'' Ζαυν... κοιτα... ξερω οτι το εχω πει πολλες φορες, αλλα αυτη τη φορα το εννοω.... Νομιζω πως πρεπει- ''

-'' Δεν νομιζεις τιποτα... απλα πες μου αν θελεις ή οχι.. '' την πλησιαζω και ακουμπω το πισω μερος του χεριου μου πανω στο απαλο μαγουλο της.. Εκεινη λιωνει στο βλεμμα μου, αλλα δεν μπορω να καταλαβω γτ στο καλο δεν λεει το ΝΑΙ... αφου το θελει τοσο πολυ... Οσο και εγω δηλαδη...

-'' Δεν μπορω να ειμαι μαζι σου ετσι απλα... Πρεπει να ξερω καποια πραγματα.. '' ψυθιριζει εξαιτιας της μικρης αποστασης που εχουν τα προσωπα μας..

-'' Πες μου.. τι θελεις να μαθεις... '' ξεκιναω να τυλιγω μια τουφα απο τα μαλλια της στα δαχτυλα μου, χωρις να χανω ομως ποτε την επαφη με τα ματια της..

-'' Γιατι δεν μου ειπες οτι ησουν στο σπιτι της Σαμ.... και ουτε εκεινη το εκανε..??? '' απομακρυνεται οσο μπορει απο εμενα, αφου το ενα μου χερι ειναι ακομ; τυλιγμενο στη μεση της, και δεν μπορει να κανει πολλες κινησεις ούτως ή άλλως..

-'' Μωρο μου ειναι περιπλοκο... Δεν θα καταλαβεις... ''

-'' Δοκιμασε με.... που ξερεις.. '' ειναι τοσο πεισματαρα ωρες ωρες..

-'' Απλα δεν ηθελα να το ξερεις, για να μην θυμωσεις... ήξερα οτι καποτε θα ερχοταν αυτη η ωρα, και φοβομουν μη με απορρηψεις επειδη ημουν με την φιλη σου.. '' που να της λεω τωρα οτι ηθελα να την ξεχασω...Ασε που δεν ειμαι καθολου καλος στα λογια... Θαλασσα θα τα κανω, αν δεν τα εχω ηδη κανει..

-'' Και.. '' -'' Αντ.... σε παρακαλω.... απλα πες μου την απαντηση... θα σου εξηγησω αργοτερα τα παντα .... στο υποσχομαι... ''

-'' Ναι εε..???? '' ειναι τοσο δυσκολη....Γνέφω αργα και χαμογελαει..

-''Ενταξ- '' τα λογια της διακοπτονται απο το φιλι μου.....Επιτελους το ειπε...!!!! Ειναι δικια μου...!!!! Θα την εχω μονο εγω....!!!! Και φυσικα, ο καλος μας Τζέιμς μπορει να ξεκουμπιστει απο εδω το συντομοτερο μπορεσει...... τωρα ας πουμε...!!!! Δεν εχει σημασια....Το μονο που με νοιζει, ειναι η γευση που αφηνουν τα χειλη της πανω στα δικα μου..!!!

Αddison's pov's

Aφου δεν με αφησε να ολοκληρωσω την απαντηση μου, με φίλησε και τωρα κανει σαν μικρο παιδι..Χοορπηδαει συνεχεια, και γελαει χαρουμενος..Δεν μπορω να εξηγησω ποσο γλυκος ειναι, αλλα μπορω να πω οτι το χαμογελο μου δεν σβηνει με τιποτα καθως τον βλεπω να κανει σαν 5χρονο παιδι..!!!Εννοειται πως χρειαζομαι πολλες απαντησεις, και ελπιζω οτι θα τις παρω καποτε..!!

-'' Ζαυν σταματα να χοροπηδας ετσι..!!!! '' τον κυνηγαω να σταματησει αλλα δεν νομιζω να καταφερω τιποτα..!!!

-'' Μα αφου ειμαι χαρουμενος..!! '' το χαμογελο του μεγαλωνει συνεχως..!!!

-'' Γιατι ..?? '' θελω να μου το πει..

-'' Γιατι εισαι δικια μου..?? ''

-'' Δεν ειμαι πραγμα ξερεις να με θεωρεις ''δικια σου'' .. ''

-'' Δεν ειπα οτι εισαι πραγμα... εισαι η κοπελα μου εννοουσα..''

-'' Αα... εχει διαφορα...!!! ''

-'' Το ξερω μωρο μου... '' με αγκαλιαζει χαμογελωντας και με το ενα του χερι περναει μια τουφα απο τα μαλλια μου πισω απο το αυτι μου.

-'' Αντι που ειν- Α.. συγνωμη.. δεν ηθελα να διακοψω.. '' απολογειται ο Τζέιμς, που μολις εχει βγει απο το δωματιο μου..Ντρεπομαι που μας ειδε αγκαλια, και απομακρυνομαι λιγο..

-'' Διεκοψες ομως.. '' απανταει ο Ζαυν θυμωμενος...

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now