-'' Ζαυν, τελειωνε... άνοιξε την πορτα...!!! '' φωνάζω έξω απο το διαμέρισμα μου.. ΜΑΣ βασικα...
-'' Οχι, μεχρι να παραδεχτεις οτι σου αρεσω.. ''
-'' Γρρρ.... τελείωνε αγόρι μου.... μας έχει ακούσει όλη η πολυκατοικία.. ''
-'' Εσένα έχει ακούσει.... εγώ ούτε που ακούγομαι... ''
-'' Λοιπον.. αν δεν ανοίξεις, θα πάω στην διπλανη μας, να της πω λίγα λόγια για εσένα... μιας και ξέρω οτι σου αρέσει.. '' λέω ξέροντας οτι τώρα θα λυγήσει, και έχω δίκιο...
Η πόρτα ανοίγει, και τον βλέπω μπροστά μου να φοράει μόνο το μποξεράκι του...
Μπαίνω σαν σίφουνας μέσα, πριν την κλείσει, και αφήνω τα ψώνια μου στον καναπέ του σαλονιού...
-'' Μάλιστα... πάλι στο ίδιο θέμα... !!! Ζαυν.. σου εχω πει να μην κυκλοφορείς έτσι στο σπίτι.... Δεν είσαι ουτε το αγόρι μου- ''
-'' Επειδή δεν ξέρεις τι χάνεις .. '' με διακόπτει,
-'' Αλλα ούτε και 'εχω κανενα χρέος να σε βλέπω έτσι.. '' συνεχίζω..
-'' Ναι.. πες μας ότι σε χαλάει κι'ολας.. '' ειρωνεύεται...
-''Πάνε μέσα να ντυθείς.. '' του λέω
-'' Μπα... εξάλλου σε λίγο θα πάω να την πέσω.. ''
-'' Ξενυχτήσαμε πάλι χτες..?? '' τον πειράζω..
-'' Χα-χα .. Όχι... σήμερα θα ξενυχτήσουμε.. Έχει πάρτυ μια γκόμενα απο το τμήμα την κοινωνιολογίας, και με κάλεσε, αν και δεν την ξέρω προσωπικα... ''
-'' Α... δλδ σημερα θα έχουμε επισκέψεις εδω..??? ''
-'' Δεν νομίζω να την φέρω εδω μωρο μου.. ''
-'' Μη με λες έτσι.. >< ''
-'' Οκκ.. λοιπόν.. πάω... ''
-'' Καλό ύπνο.. '' λέω και φεύγει...
Το έχει παρακάνει με το να με λέει ....
Ενάμιση χρόνο τώρα που ζούμε μαζί, έτσι με φωνάζει.....
Ισως φταίει που δεν έχει σοβαρη σχέση, γτ κάθε βράδυ συνοδεύεται και απο άλλη... αλλα και παλι δεν μπορει να με φωνάζει όπως θέλει.... Έχω ένα ωραιότατο όνομα παρ'όλο που εκείνος το βρίσκει άθλιο/παλιομοδίτικο...
[...]
Αφου ο Ζαυν εχει παει για υπνο.. δεν μου μενει τιποτα αλλο παρα να ανοιξω το βιβλιο της συμβουλευτικης ψυχολογιας, και να μελετησω στο σαλονι μεχρι που να ερθει η Σαμ (Σαμανθα) οπως μου υποσχεθηκε.... Τωρα πλεον εχει και αλλον λογο να με εποσκεπτεται πιο συχνα... :
YOU ARE READING
Ο συγκάτοικός μου
FanfictionΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...