'' Ελα να κατσουμε λιγο... κουραστηκα... '' ψυθιριζει στο αυτι μου, αλλά τον ακουω παρ'όλη την δυνατη μουσικη.
Οταν καθεται στον καναπε που ημασταν προηγουμενως, πιανει τα χερια μου στα δικα του, και με βαζει να καθησω πανω στα ποδια του.
Μαζευω το μαλλι μου και το βαζω ολο στον δεξιο μου ωμο, για να μην τον ενοχλει..
Αφου βγαζει ενα τσιγαρο απο το πακετο του στο τραπεζι και το αναβει, δεν μπορω παρα να κοιταξω εναλλαξ τα χειλη του, και το τσιγαρο..
Αποφασιζω πως μου αρεσουν καλυτερα τα χειλη του, και ασυναισθητα μουσκευω με την γλωσσα μου τα δικα μου.
Ο Ζαυν το καταλαβαινει και με φερνει πιο κοντα του, με αποτελεσμα τα μετωπα μας να χωριζονται απο πολυ λιγη αποσταση.
''Θελεις μια τζουρα..??? '' τα ματια μου δεν λενε να ξεκολλησουν απο τα γεματα χειλη του..
'' Οχι.. ευχαριστω.. δεν καπνιζω.. '' προσπαθω να κρυψω οσο καλυτερα μπορω την επιθυμια μου να τον φιλησω... Απλα δεν θελω να δειξω αδυναμια.. θα τη χρησιμοποιει ως δεδομενο αργοτερα..
'' Δεν εννοουσα αυτο Αντισον... '' το κατω χειλος του βρισκεται τωρα αναμεσα στα δοντια του, και με την βια παιρνω τα ματια μου απο εκει, για να δω το υπολοιπο προσωπο του, καθως τα ματια του ειναι κλειστα..
'' Αλλά..?? '' χαμογελαω στην εικονα του.
Ανοιγει σιγα τα ματια του, και ορκιζομαι πως μοιαζει με αγγελο αυτη τη στιγμη..
'' Παμε λιγο μεσα..?? '' ρωταει..
Απο την μικρη αλλά περιεργη συζητηση μας, νιωθω πως βρισκομαστε σε αλλον κοσμο... δικο μας...
Δεν υπαρχει κανεις εδω, και το μονο που φαινεται ειναι Ο Ζαυν, και ο καπνος του τσιγαρου του.
'' Που μεσα..?? Γιατι να παμε..?? ''
Αντι να μου απαντησει, σηκωνεται ορθιος και με τραβαει μπροστα του, οδηγωντας με προς τις τουαλετες.
'' Tι θα κανουμε εδω..??? '' η φωνη μου βγαινει πιο λεπτη απ'οτι περιμενα, και ισως λιγη ενοχλητικη.
'' Κατι θα βρουμε και εμεις..'' απανταει και αρχιζει να με φιλαει εναντι στην πορτα που μολις εχει κλεισει..
'' Οχι... ξεχνα το... '' τον τραβαω μακρια μου για να σταματησει.
'' Γιατι οχι..?? Ελα, μην γινεσαι ξενερωτη..'' αρχιζει παλι να φιλαει αλλά αυτη τη φορα τον λαιμο μου.
YOU ARE READING
Ο συγκάτοικός μου
FanfictionΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...