Το μεγαλυτερο κομματι της μερας περναει με εμενα να καθομαι στον καναπε εχοντας τον Ζαυν σχεδον πανω μου, αλλάζοντας την μια πολεμικη ταινια μετα την αλλη..
Ειναι ολες τους αμερικανικες, κι ετσι δεν εκανα την προσπαθεια να παρακολουθησω εστω για λιγο..
Ολη την ωρα χάιδευα τα μαλλιά του, και σκεφτομουν ποσο εχουμε αλλάξει τις τελευταιες δυο εβδομαδες..
Εχουν γινει παρα πολλα... Απατησα τον Τζέιμς, υστερα εμαθα οτι και εκεινος με απατουσε, χωρισαμε, αλλά ακόμα ειμαστε φίλοι... τα φτιάξαμε με τον Ζαυν, -ανεξαρτητα που μαλωουμε συχνα- , και σημερα πρωτη φορα θα βγουμε μαζι, και θα ειμαστε στην ιδια παρεα..
Δεν συνηθιζα να βρισκομαι στο ''γκρουπακι'' τους, γιατι τους θεωρουσα ενοχλητικους, και οχι με την εννοια του να σου μιλανε συνεχεια για ασκοπα πραγματα, αλλα με το να σε φερνουν σε δυσκολη θεση, με αποτελεσμα να ντραπεις, και να γελασουν μαζι σου..
Η αληθεια ειναι οτι δεν ασχοληθηκα πολυ μαζι τους, δεν εκανα ποτε παρεα για να μαθω τους αληθνους χαρακτηρες τους, ξερω μονο λιγο τον Harry, και αυτο το θεωρω βελτιωση για'μενα...
Εχω αγχωθει φυσικά, αλλά προσπαθώ να μην το δείξω για να μην καταλάβει τίποτα ο Ζαυν..
Εννοειται πως θα παω φυσικά.. μου ειπε πως θα ειναι και η Σαμ εκει...
Το ξερω πω γινομαι τραγική, αλλά επίσης ξέρω πως θα σκεφτει ποσο σεξι ειναι ο Ζέιν, και δεν θα κρατησει τα χερια της κοντα στο σωμα της, ή στου Χάρρυ τέλος παντων..
Αφου εχει τελειωσει και η τέταρτη-βαρετη ταινια, περιμενω να την αλλάξει να μπει η επομενη..
Το ενδιαφερον μου κινείται όταν δεν βλεπω καποια αντιδραση από τον ιδιο..
Σκυβω το κεφαλι μου, για να δω τα ματια του κλειστα, καθως η ανασα του να χτυπαει εναντια στη στηθος μου..
Χαμογελαω στη θα του.. στο ποσο γαληνιος δειχνει... καμία σχεση με χτες το πρωι..
Προσπαθω να μην τον ξυπνησω αλλά δεν ξερω αν υπαρχει τροπος να φυγω αφου ειναι ξαπλωμενος πανω μου..
Η ωρα ειναι 5:30 το απογευμα, και έξω αρχιζει να βρεχει...
Ο Ζαυν μουρμουριζει κατι που δεν καταλαβαινω, και ξαπλωνει μονος του ξανα στον καναπε...
Σηκωνομαι και πηγαινω στο δωματιο του... παιρνω μια κουβερτα και τον σκεπαζω για να μην κρυωσει..
YOU ARE READING
Ο συγκάτοικός μου
FanfictionΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...