Chapter 20

5.3K 449 11
                                    

Η ώρα ειναι περασμενα 8:55 οταν ανοιξω τα ματια μου, και βρισκω τον εαυτο μου ξαπλωμενη στον καναπε της Σαμ, και την κουβερτα πανω μου τυλιγμενη με τον πιο αστειο τροπο...

Σκεφτομαι πως αφου ετσι κι'αλλιως εχω ηδη χασει την πρωτη ωρα, δεν χρειαζεται να παω σημερα στο πανεπιστημιο...

Ίσως καλυτερα να πηγαινα στο σπιτι μου και να κοιμηθω σαν κανονικος ανρθωπος, στο δικο μου κρεβατι .. με την ησυχια μου...

Ναι... βασικα αυτο δεν ειναι και πολυ σιγουρο.... Ίσως να είναι εκει ο Μαλικ... και κανει φασαρια....

Αλλα δεν θα ειναι τοσο δυσκολο...

Δεν θα του δινω σημασια, και ολα θα ειναι μια χαρα.. έτσι..???

Αφου αφηνω ενα χαρτακι στο ψυγειο της Σαμ, κι την ενημερωνω, ξεκιναω προς το σπιτι μου...

Το μισο σπιτι μου...

Ανοιγωντας την πορτα, βλεπω τον Μάλικ να ψαχνει στο ψυγειο, για κατι.. λογικα να φαει...

Φαινεται δεν εφαγε τα μπισκοτα της Σαμ που ειχε για πρωινο...

Μα τι λεω... αν τα ετρωγε... θα εκανε θορυβο - ο γνωστος Ζαυν, δεν μπορει να κανει κατι ησυχα... πρεπει να τον ακουει ολο το τετραγωνο.. - και ετσι επελεξε να ερθει να φαει εδω με την ησυχια του..

-'' Χάλο.. '' με χαιρεταει οταν με βλεπει..

Σοβαρα τωρα..???? ΧΆΛΟ..??? Τι ειναι αυτο..????

Προσπαθει να φανει οσο πιο χαλαρος μπορει, αλλα με το -χάλο- γινεται πιο... τελος παντων.... δεν ειναι και τοσο χαλαρος... παρ'ολ'αυτα ομως, απλα χαμογελαω πριν του πω

-'' Γεια σου και εσενα... '' κρατηθηκα πολυ απο το να απαντησω "Αλόχα" ... σοβαρα... το μετανιωσα τελευταια στιγμη...

-'' Που ήσουν ολο το βραδυ..???? Γιατι εχεις κλειστο τι κινητο σου..??? '' ρωταει..

Ωραια... Τωρα αρχιζουμε...

-'' Δεν ξερεις που ημουν..??? '' τον ειρωνευομαι...

Ειμαι ετοιμη να τον χαστουκησω, αλλα κρατιεμαι για οταν γινω καλυτερα με το να συμπληρωσω τις ωρες αυπνιας που ειχα αυτην την εβδομαδα εξαιτιας του..

-'' Οχι... ''

-'' Σωστα,... αλλωστε απο που να ξερεις..??? Μαζι ημασταν...???? Λοιπον ήμουν στης Σαμ χτες... ''

-'' Καλα ειναι..??? '' το συνεχιζει..

-'' Ναι... ειναι μια χαρα... σου στελνει χαιρετισματα.... '' του χαμογελαω και τον βλεπω που κανει ήδη το ίδιο πράγμα..

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now